אחרי 50 שנה: מונרו והאינדיאן שוב שוברים שיאי מהירות

אינדיאן מונורו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היעד הושג. משפחת מונרו ואנשי אינדיאן עשו היסטוריה ושברו את את שיא המהירות של ברט מונרו 50 שנה לאחר שנקבע

אינדיאן מוסיפה לייצר חדשות: בעודנו עסוקים בנחיתה של ראשוני האינדיאנים בארץ הקודש בשבוע שעבר, חוללו כמה אינדיאנים אחרים, ומשודרגים, היסטוריה משלהם על האגם היבש 'אל מיראז" שבקליפורניה.

ריענון זיכרון: לפני כשבועיים סיפרנו לכם על כוונתם של בני משפחת מונרו, בשיתוף עם אינדיאן, לשחזר את שיאי המהירות שאותו קבע ברט מונרו לפני 50 שנים, מבצע אשר הונצח בין השאר בסרט "The World Fastest Indian".

בסוף השבוע של ה-16 ביולי התייצבו חברי המשפחה, אנשי אינדיאן ונציגים של "התאחדות מדידת הזמנים של דרום קליפורניה", שהיא הרשות המוסמכת למדוד ולאשר שיאי מהירות, כדי לבצע את המשימה.

אנשי אינדיאן החליטו ש"על הדרך" הם ינסו לשבור שני שיאים נוספים ולכן התכנסו על אדמת האגם היבש שלושה אופנועים ושלושה רוכבים, וכל אחד מהם כיוון לשיא שונה בשלוש קטגוריות מהירות נפרדות.

לי מונרו אינדיאן

לי מונרו, הבן של אחיינו של ברט, עלה על אינדיאן 'סקאוט' משופר, עם מעטפת אירודינמית, אשר שייך לקטגוריית "אופנועים משופרים חלקית עם מעטפת אירודינאמית עד לנפח של 1,350 סמ"ק". כדי לכבד את זכר אבי-דודו התמודד מונרו הצעיר בקטגוריה מעט שונה מזו המקורית, וכך הותיר את השיא ההיסטורי על כנו.

לאחר מספר מקצי בחינה ולימוד זינק מונרו לדרך, וקבע שיא מהירות חדש של 300.4 קמ"ש (186.68 מייל לשעה).

צ'ט מיקלסון, מכונאי בכיר של אינדיאן, התמודד על שבירת שיא בקטגוריית "אופנועים משופרים עם מוטות דחיפים עד נפח 2,000 סמ"ק", ובה הוא קבע שיא מהירות של 248 קמ"ש כשהוא רכוב על 'צ'יף קלאסיק' מדגם 2015, ובכך שיפר ב-5 קמ"ש את השיא הקודם.

דן גראביס, טכנאי בכיר של אינדיאן, התמודד בקטגוריית "אופנועים משופרים קלות על לנפח 1,350 סמ"ק" כשהוא רכוב על 'סקאוט' מודל 2015, וקבע איתו שיא מהירות של 248 קמ"ש, שיפור קל אך מוחלט של 1.77 קמ"ש.

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד