אורות גבוהים: מעיל הרכיבה החדש שגורם לכם להיראות טוב יותר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברה צרפתית מגייסת כסף עבור מעיל רכיבה חדשני בעל נורות לד, במטרה להגביר את נראות הרוכבים ולהתריע בזמן בלימה

מעילי רכיבה, בפרט אלו מעור, נראים תמיד מצוין, אבל אנחנו לא לובשים אותם בגלל שיש לנו חוש אופנתי מפותח אלא כי, חלילה, אנחנו עלולים להימרח על הכביש. כל עוד המעיל הוא איכותי וממוגן הוא יכול למנוע מאתנו פציעות לא נעימות, אך לא למנוע את הגורם להם.

כעת, פרויקט מימון המונים חדש מנסה להעלות את מעילי הרכיבה הרכיבה רמה, ולגרום להם למנוע תאונות. הפרויקט – של חברה צרפתית צעירה בשם רייליר – מציע מעילי רכיבה עליהם מותקנות 12 נורות לד, שיגרמו לכם להיות בולטים על הכביש הן ביום והן בלילה. החברה שמה לעצמה למטרה לגייס 15 אלף יורו, וכבר כעת גייסה מעל ל-18 אלף יורו, כשלקמפיין הגיוס ישנם עוד ארבעה שבועות.

המעיל מגיע עם סוללה מובנית המסוגלת לספק תאורה למשך שמונה שעות, וקצת פחות אם בוחרים לחבר אליה גם את הטלפון הסלולארי עבור הטענה. בחלק התחתון של המעיל ישנו פאנל לברירת מצבי תאורה שונים. הראשון הוא אור קבוע, ככה שתראו על הכביש; השני הוא מצב חירום, בו נורות המעיל מהבהבות; והשלישי והמעניין ביותר הוא מצב האטה, בו באמצעות חיישנים המותקנים במעיל האור נעשה בהיר יותר במהלך בלימה או האטה, כך שלמעשה המעיל משמש כאור בלם נוסף.

על פי החברה, המעיל צפוי לצאת לשוק בפברואר 2019 והוא יהיה זמין הן בגרסה לגברים והן בגרסה לנשים, בכל המידות כשמחירו צפוי לעמוד על 700 יורו. עם זאת, מי שיתמוך בחברה כחלק מפרויקט מימון ההמונים – יזכה לרכוש את המעיל ב-540 יורו.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד