אופנה חדשה? קעקועים מפליטת אגזוז של אופנועים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אמן קעקועים ואינדיאן יצרו דיו העשוי מפליטת אגזוז. עד כה יוצרו עשרה בקבוקים בלבד, בעלות של פי 100 מדיו רגיל

קעקועים ורכיבה הולכים דרך ארוכה ביחד. אך נראה שהשילוב הזה מגיע כעת לשיא חדש, כפי שחושף המגזין האינטרנטי ״וויס״. בסרטון שהעלה המגזין בשבוע שעבר לעמוד היוטיוב שלו, מתקעקע הראפר האמריקני 2Chainz מדיו העשוי מפליטת אגזוז.

כן, קראתם נכון. רוכב המוטוקרוס בדימוס קרי הארט עלה על אופנוע האינדיאן שלו, ושרף צמיגים כנגד קיר. לאחר מכן הגיע אמן קעקועים, אסף את השיירים השחורים מהרצפה, ובתהליך כימי מיוחד זיקק מהם חלקיקי פחם, שהם רכבי מרכזי בדיו לקעקועים. לאחר מכן אותו אמן קעקועים ערבב זאת עם חומרים מיוחדים, והכין עשרה בקבוקי דיו במהדורה סופר מוגבלת.

אותו דיו נמכר בכ-300 דולר לכוסית. מדובר במחיר היקר בבערך 100 מונים מדיו שחור רגיל, אך כנראה של-2Chainz יש את הכסף הזה. ״כשאני שומע על פליטת אגזוז, אני ישר חושב על מבחני פליטת מזהמים״, אומר הראפר בסרטון.

ואכן, יש לו על מה לחשוב שהוא מכניס את אותם  מזהמים לגופו. בראיון שעשו בעקבות הסרטון באתר האינטרנט Yahoo Lifestyle, סיפר פרופסור לדרמטולוגיה (חקר מחלות עור) בשם גארי גולדנברג כי: ״לקחת משהו מאגזוז של אופנוע ולהכניס אותו לגוף באמצעות מחט לא נשמע לי כמו רעיון חכם״.

עוד הוסיף פרופסור גולדנברג: ״זה לא רק החומר עצמו. לפעמים כשמערבבים כימיקלים ביחד, אחד ועוד אחד לא שווה שתיים. יכולה פתאום להיווצר תגובה כימית שלא הייתה מתרחשת אם היית משתמש בכימיקל אחד בלבד״.

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד