אדוונצ'ר בניחוח רטרו: סוזוקי ויסטרום 1050 בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
האח הגדול במשפחת הויסטרום של סוזוקי נחת בישראל ומציע לצד עיצוב הרטרו המדליק גם מנוע מחוזק וחבילת אלקטרוניקה עדכנית ומקיפה. המחיר: החל מ-94 אלף ש"ח

חברת עופר אבניר החלה לשווק בימים אלו את סוזוקי ויסטרום 1050 החדש, האח הגדול במשפחת דגמי האדוונצ'ר של סוזוקי שנחשף לראשונה לפני שנה בתערוכת מילאנו. עוד בראשית שנות ה-2000 היה סוזוקי ויסטרום ממבשרי אופנת אופנועי האדוונצ'ר עם נטיית כביש, אך בשנים האחרונות לא הוזנחו גם מי שחיפשו גם יכולת תיור בשטח והציע את הויסטרום בגרסאות מאובזרות לירידה מעבר לאספלט.


הדור החדש של סוזוקי ויסטרום מתבסס על קודמו, אבל עבר שורה ארוכה של עדכונים מקיפים. בראש ובראשונה ישנו עיצוב חדש בסגנון רטרו-מודרני עם קווים זוויתיים ויחידת תאורה מלבנית מלפנים, שכולו הומאז' לסוזוקי DR BIG שהיה ממובילי אופנות הדו"שים הגדולים בשנות ה-80 וה-90. גם הצביעות בהן מוצע הויסטרום החדש הן בהשראת אותו BIG מיתולוגי, מה שבהחלט מבדל אותו משאר המתחרים בקטגוריה.

למרות המספר 1050 המוצמד לשמו, נפח המנוע בויסטרום החדש נותר ללא שינוי ועומד על 1,037 סמ"ק. עם זאת המנוע קיבל שורת עדכונים ובהם מערכת יניקה משופרת ומחשב ניהול חדש שהעלו את ההספק המרבי ל-107 כ"ס ואת המומנט ל-10.2 קג"מ בריאים.
כמקובל היום, ויסטרום 1050 מציג שדרוג גם בתחום מערכות העזר האלקטרוניות, כאשר הוא מצויד כסטנדרט בשלושה מצבי רכיבה שונים המשפיעים על תגובת המנוע והמצערת ומערכת בקרת משיכה עם ארבע מצבי פעולה.



סוזוקי ויסטרום 1050 משווק בישראל בשתי גרסאות, כאשר מחיר המחירון של הגרסה הרגילה עומד על 94 אלף ש"ח. בתוספת של 10 אלף ש"ח ניתן לקבל את גרסת XT המאובזרת הכוללת חבילת אלקטרוניקה מורחבת הכוללת סיוע לזינוק בעליה ובקרת שיוט, חישוקי שפיצים וצמיגים בפרופיל קרבי יותר, מיגון גחון ומנוע ומשקף קדמי מתכוונן. במהלך תקופת ההשקה ימכרו דגמי סוזוקי ויסטרום 1050 בהנחה של 4,000 ש"ח.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד