תערוכת מילאנו 2020: סוזוקי ויסטרום 1050

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סוזוקי מרעננת את הויסטרום הגדול, כשמלבד תוספת אלקטרוניקה והתאמת המנוע לתקן יורו 5 מקבל עיצוב חדש בהשראת DR ביג המיתולוגי

הבשורה הגדולה של סוזוקי בתערוכת מילאנו השנה הגיעה בתחום האדוונצ'ר עם הצגתו של דור חדש לויסטרום הגדול. להגדיר את ויסטרום 1050 כאופנוע חדש לגמרי זו תהיה קצת הגזמה, אך מדובר בשדרוג מקיף לבכיר האדוונצ'רים של סוזוקי, שלא שונה מהותית מאז הוצג בשנת 2014 למעט הוספת גרסת X קרבית.
מה שבטוח הוא שסוזוקי ויסטרום 1050 נראה חדש ושונה מקודמו, כשהוא משיל מעליו את המראה המוזר והגמלוני לטובת מראה רטרו מודרני.



לאור התגובות הנלהבות להן זכה הקטאנה שהוצג בשנה שעברה בתערוכת קלן, החליטו בסוזוקי להמשיך בקו הנוסטלגי של שנות ה-80', ולהעניק לויסטרום 1050 מראה בהשראת DR750 BIG – מי שהיה מחלוצי אופנועי האדוונצ'ר של ימנו. הדמיון לאותו DR ביג מתחיל בראש ובראשונה ביחידת התאורה המלבנית החדשה השוכנת מעל הכנף הקדמית הבולטת והרבועה, שהייתה סימן ההיכר של מיסטר ביג. מיכל הדלק ומשטחי הפלסטיקה בצדדים קיבלו גם הם עיצוב רבוע יותר וישנה יחידת מושב חדשה ומדורגת בניגוד לאחידה שבעבר. כדי להשלים את המראה הנוסטלגי, יציעו בסוזוקי את הויסטרום החדש נוסף לשלוש צביעות סטנדרטיות באפור, שחור או לבן, גם בשתי סכמות צביעה וגרפיקה (אדום/לבן וצהוב/כחול) תואמות לאלו שהוצעו ב-DR ביג לפני שלושה עשורים.


למרות שלשמו של הויסטרום נוסף המספר 1050, נפח מנוע הוי טווין שלו לא השתנה ונותר על 1,037 סמ"ק. עם זאת שורת שינויים במערכת היניקה, בגלי הזיזים ומחשב הניהול מאפשרים למנוע לעמוד בתקן יורו 5 החדש וגם להציג עליה קטנה בתפוקה מ-100 ל-107 כ"ס המתקבלים ב-8,500 סל"ד, יחד עם 10.2 קג"מ ב-6,000 סל"ד. בנוסף קיבל הויסטרום מערכת קירור משופרת עם רדיאטור גדול יותר ב-15% ומצנן שמן חדש. שלדתו של הויסטרום נותרה ללא שינוי מהותי אך מערכת המתלים כויילה מחדש והיא הכוללת מזלג קדמי בקוטר 43 מ"מ עם כיוונון מלא מתוצרת קאייבה, ובולם אחורי עם כיוון עומס קפיץ ושיכוך החזרה.

שדרוג מהותי נעשה בתחום האלקטרוניקה, כשמעתה מצויד ויסטרום 1050 במצערת אלחוטית המאפשרות לשלושה מצבי כיול מנוע ותגובת מצערת. יחידת איסוף נתונים חדשה עם שישה ערוצים מתוצרת בוש מספקת מידע למערכת ABS חדשה הפועלת גם תחת הטיה ולה שתי מצבי פעולה לבחירה, כמו גם למערכת בקרת המשיכה שכוילה מחדש, וכוללת כעת שלושה מצבי פעולה לבחירת הרוכב במקום שניים בעבר. בנוסף ישנן בויסטרום 1050 גם מערכת עזר לזינוק בעליה ובקרת שיוט.


רשימת האבזור גם היא התעדכנה, ולויסטרום 1050 יש לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני חדש עם תצוגת מידע משתנה, תאורת LED קדמית, משקף קדמי מתכוונן בעל 11 מצבים,שקע USB לטעינה ושקע 12V מתחת למושב. לצד הגרסה הסטנדרטית של ויסטרום 1050 תוצע גם גרסת XT מצויידת וקרבית יותר הכוללת חישוקי שפיצים, מגיני מנוע וצד, מגיני ידיים, מושב רוכב מתכוונן, ג'ק אמצע, מאותתי LED ואת צביעת הרטרו.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד