תערוכת מילאנו: ב.מ.וו C400 GT

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ב.מ.וו מרחיבה את היצע הקטנועים שלה ומציגה במילאנו את C400 GT, גרסה מאובזרת וסולידית על בסיס C400 X המוכר

למרות שקטנועים זוכים להצלחה גדולה באירופה, במיוחד ברחובות ערים צפופות כמו פריז ,רומא ומילאנו, ב.מ.וו די נעדרה מהשוק הנרחב הזה. לא עניין של מה בכך עבור אחת מיצרניות האופנועים הגדולות ביבשת. הניסיון של ב.מ.וו להיכנס לתחום לפני שני עשורים עם ה-C1 הייחודי והיקר נחל כישלון. מאז התמקדה החברה בעיקר ב-C650 GT ו-C600 ספורט, צמד קטנועים גדולים ויקרים המיועדים לקצה העליון של שוק הקטנועים.

אלא שלפני כשנה החליטה ב.מ.וו להתרחב כלפי מטה והציגה את ה-C400 X, קטנוע בינוני בעל אפיון ספורטיבי וחזית מוזרה (ב.מ.וו או לא?). כעת חושפת ב.מ.וו את C400 GT – גרסה סולידית ושימושית יותר המיועדת להתחרות בקטנועי המנהלים בנפח בינוני דוגמת סוזוקי בורגמן 400, אך גם בימאהה X Max 400 האתלטי יותר.  

בהשוואה ל-C400 X ובהתאם לייעודו ב.מ.וו C400 GT מצויד בחזית בעיצוב סולידי יותר עם יחידת תאורה רוחבית גדולה בעלת נורות LED, משקף גבוה ומיגון רוח צידי משופר לטובת כושר שיוט נינוח יותר במהירויות גבוהות. מושב הקטנוע רחב יותר ומצויד במשענת מתכוונת לרוכב, כשמתחתיו ישנו תא מטען בכל רצפה הניתנת להרחבה במידה ורוצים לאכסן קסדה גדולה.

הבסיס המכאני של ה-GT זהה לזה של ה-X, עם מנוע סינגל בנפח 350 סמ"ק המספק 34 כ"ס ושלדת צינורות המחוברת לזרוע אחורית כפולה מאלומיניום וצמד בולמים בעלי כיוון עומס קפיץ. למרות שגרסת ה-GT המאובזרת כבדה ב-8 ק"ג מה-X עם משקל רטוב של 212 ק"ג, נתוני הביצועים זהים כאשר התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.5 שניות והמהירות המרבית עומדת על 139 קמ"ש.

C400 GT אמור להיות כלי זול יחסית בהיצע הקטנועים של ב.מ.וו, אך הוא עדין מאובזר כראוי כשהוא מצויד בלוח מחוונים דיגיטלי צבעוני עם אופציה לחיבור מערכת ניווט וקישורית BT לטלפון הסלולרי, מפתח חכם, מערכת ABS ובקרת משיכה . כאופציה ניתן לקבל את הקטנוע עם זיווד מקורי, מערכת תאורה המשודרגת וחימום למושב וידיות הכידון.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד