שנת שיא: שנת 2021 תהיה השנה המוצלחת ביותר במכירות רכב דו-גלגלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חודשים לפני סוף השנה, שוק הרכב הדו-גלגלי שבר את שיא המסירות של כל הזמנים עם 18,462 כלים חדשים, בתקווה לשבור סוף סוף את רף 20 אלף הכלים. ותודה לפקקים ולתבחרה הציבורית הקורסת

נקודת ציון היסטורית בשוק הרכב הדו-גלגלי מצוינת בימים אלו עם פרסום דו"ח התוצרים החודשי של איגוד יבואני הרכב הדו-גלגלי. כעת כבר אפשר להגיד זאת במפורש ובודאות: שנת 2021 תהיה שנת שיא במסירות רכב דו-גלגלי בישראל. נתוני בדו"ח מגלים כי בחודשים ינואר-אוקטובר עלו לכבישים 18,462 כלים דו-גלגליים ברישוי צהוב, 39 כלים יותר מאשר נמסרו בכל שנת 2017 כולה שהייתה שנת השיא של הענף בכל הזמנים.

לשם השוואה בשנה שעברה כולה עלו לכבישים 18,100 כלים דו-גלגליים, כך שכבר עתה מפגין השוק גידול של כ-2%, אך כיוון שנותרו עוד חודשיים עד לתום השנה הגידול צפוי להיות גבוה משמעותית, כשככל הנראה אנחנו בדרך לציון היסטורי נוסף בענף: חציית קו 20 אלף הכלים בשנה – רף שהיבואנים קיווה להשיג כבר בתחילת העשור הקודם.
שבירת השיא הושגה לאחר שבחודש אוקטובר החולף עלו לכבישים 1,415 כלים חדשים, ירידה קלה של 60 כלים בהשוואה לחודש אוקטובר 2020, אך לא כזו שתטשטש את חודשי המכירות החזקים של תחילת השנה.

את שיא המסירות החדש ניתן לתלות בתקופת הפוסט קורונה שהכניסה את כלל ענף הרכב לתנופה גדולה, ולא פחות מכך לעובדה כי עומסי התנועה הכבדים שרק הלכו וגברו בחודשים האחרונים דחפו עוד ועוד נהגים מיואשים לעבור לרכב דו-גלגלי. תזכורת לקברניטי המדינה והאוצר שזממו להטיל את מס הגודש גם על רכב דו-גלגלי.

מבחינת המותגים המובילים את הענף, סאן יאנג ממשיכה לצעוד בראש עם מסירות של 4,196 כלים ונתח שוק של 22.7%,  כשימאהה ממוקמת במקום השני עם 3,431 כלים עם מתח שוק של 18.6%.
במקום השלישי מתמקמת קימקו עם מסירות של 2,645 כלים (14.3% נתח שוק) מתחילת השנה שמצליחה להקדים במעט את הונדה שמסרה 2,603 כלים (14.1%).

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד