שיא של כל הזמנים: יותר ויותר אמריקנים מחזיקים אופנוע בחניה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סקר חדש שנערך בארה"ב מגלה כי8% ממשקי הבית בארה״ב מחזיקים לפחות אופנוע אחד בחניה. 93% מהכלים באמריקה נמצאים במצב מכני תקין וכשירים לנסיעה - שיא של כל הזמנים

שיעור משקי הבית האמריקנים המחזיקים לפחות אופנוע אחד נמצא בשיא של כל הזמנים – כך עולה מסקר שערכה ״מועצת תעשיית האופנועים״ (Motorcycle Industry Council). על פי הסקר שערכה המועצה, 8.02% ממשקי הבית האמריקאים מחזיקים בלפחות אופנוע אחד, זאת בהשוואה ל-6.94% בשנת 2014 שבה נערך הסקר האחרון.

לפי הממשל האמריקני, בארצות הברית ישנם 126,224,000 מיליון משקי בית. כלומר, ליותר מעשרה מיליון מהם יש אופנוע בחניה. ״החדירה למשקי הבית תמיד הייתה אחד מהנתונים החשובים ביותר עבורנו״, סיפר עם פרסום תוצאות הסקר נשיא ומנכ״ל המועצה טים בוך. ״אנחנו שמחים לראות שיש יותר אופנועים. רוכבים שמדברים על הכלים שלהם עם שכנים וחברים מעודדים אותם להצטרף גם כן לקהילה״.

עוד על פי הסקר, מספר האופנועים בארצות הברית עמד בשנה שעברה על 13,158,100 – עלייה של 2.5 מיליון כלים בהשוואה ל-2014. על פי הנתונים, מספר האופנועים שנמצאים בשימוש – ולא סתם צוברים חלודה – עומד על 12,231,000. שיעור האופנועים הנמצאים במצב מכני תקין – כך על פי הנתוני סקר – עמד בשנה שעברה על 93%, זאת בהשוואה ל-96.1% בשנת 2014.

בנוסף, המועצה פרסמה כי ממוצע האופנועים שמחזיק משק בית רוכב עומד על 1.3. מדובר בעלייה קלה לעומת הסקר הקודם, אז עמדו מספר האופנועים על 1.23, אך ירידה בהשוואה לשנת 2009, אז מספר האופנועים שהחזיק כל משק בית רוכב עמד על 1.53.

נתונים אלו מעודדים למרות שתעשיית האופנועים בארה"ב ובעולם המערבי נמצאת במשבר. פחות ופחות צעירים רוכשים אופנועים ושנה ירידה בכמות הרוכבים החדשים המתווספת לכבישים, כשמן העבר השני רוכבים רבים מגיעים לגיל מבוגר בו אינם יכולים לרכב. לאור זאת מנסות יצרניות האופנועים להתמודד עם המצב ולהציע אופנועים זולים ונגישים לקהל הרכב, או מפנים את מרצם כדי למשוך קהל לפתרונות ניוד עירוניים, כפי שהציגה למשל הארלי דיוידסון לאחרונה
למרות זאת, לנו נותר רק להתקנא באחוז השימוש באופנועים כפי שמוצג בסקר.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד