רוסי והמילטון נפגשו על המסלול בולנסיה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שני אלופי עולם, ולנטינו רוסי ולואיס המילטון, קיימו מפגש פסגה של רכיבה ונהיגה משותפת על המסלול בולנסיה. התוצאה המרתקת לפניכם

אלוף MotoGP ואלוף פורמולה 1 נפגשים על המסלול. זו לא התחלה של פנטזיה מוטורית, השבוע זה קרה על מסלול המרוצים בולנסיה באירוע מיוחד שארגנה יצרנית משקאות האנרגיה מונסטר אנרג'י  אשר הפגיש בין ולנטינו רוסי, אלוף העולם 9 פעמים בגרנד פרי אופנועים, לבין לואיס המילטון שזכה 6 פעמים באליפות הפורמולה 1. המילטון זכה לרכב לצידו של רוסי על אופנוע ה-MotoGP של ימאהה ואילו רוסי זכה להקיף את המסלול על גבי מכונית המרצדס AMG משנת 2017 עליה התחרה המילטון.


על פניו היה מדובר באירוע ראווה יחצנ"י מתוזמן למפות שהיה אמם סגור לקהל ונאכפה בו סודיות כמעט מוחלטת לגבי הנעשה במסלול, אבל יצר באז וחשיפה גדולה ברשת. בפועל, יש קצת מעבר לזה בחיבור בין רוסי להמילטון שהרעיפו מחמאות הדדיות בינהם על המסלול. רוסי כידוע אוהב להתחרות גם על 4 גלגלים, ולוקח חלק באופן קבוע בתחרויות ראלי ובמרוצי סיבולת, וכבר בתום האירוע עם המילטון יצא להשתתף במירוץ סיבולת על המסלול בדובאי.
מן הצד השני, העולם הדו-גלגלי לא זר ללואיס המילטון, שרוכב בזמנו הפנוי, מחזיק בבעלותו אוסף אופנועים נדיר ויוקרתי ואף זכה ש-MV אגוסטה תייצר מהדורה מיוחדת של אופנועיה על שמו.  

כצפוי וכמתוכנן, רוסי נהג על מכונית הפורמולה 1 של המילטון וירד ממנה מלא התלהבות. המילטון מצידו התלהב לא פחות לרכב לצידו של רוסי במסלול על אופנוע MotoGP ואת סיכום מפגש הענקים הזה על המסלול תוכלו לראות בסרטון שלפניכם.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד