רוכב ליום אחד: ב.מ.וו החלה להשכיר אופנועים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החברה הבווארית החלה בפיילוט בחלק מאירופה להשכרה יומית של אופנועים. הלקוחות יבחרו אותם מהסמארטפון, ויאספו אותם בסוכנות המכירות הקרובה

ב.מ.וו ממשיכה לחפש אחר מנועי צמיחה חדשים, כשבחודש שעבר השיקה שירות נסיוני להשכרת אופנועים על בסיס יומי באירופה. החברה הגרמנית השיקה אתר, דרכו ניתן להשכיר אופנוע במספר ערים בגרמניה, אוסטריה וצרפת. האתר, שיש לו גם גרסה סלולארית מותאמת, פועל כך שעל פי מיקום המשכיר מתקבלת רשימה של אופנועים פנויים לרכיבה בסוכנות האופנועים הקרובה ביותר. עם התשלום, הרוכב המזדמן יכול להגיע לסוכנות, לקבל תדריך מקצועי ולצאת לדרך.

״שרותי ניידות הם אזור פוקוס עתידי, כחלק מהאסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו״, אמר ראש המחלקה הבינלאומית בחברת האופנועים טימו רש בהודעה לעיתונות. ״באמצעות הצעת אופנועים להשכרה קצרת טווח, החברה מתקרבת למטרה של הפיכה לחברה המתמקדת במתן פתרונות ניידות ללקוחות. אם העונה הראשונה של המיזם החדש תעבור כפי שאנחנו מצפים, אנחנו מקווים להרחיב את הפרויקט לכל מקום בעלם בו נמצאות סוכנויות מכירה של ב.מ.וו״. 

במקרה ואתם באחת המדינות הפעילות ומעוניינים להשתתף בפיילוט, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר www.rentaride.com.  כך, לדוגמא, כדי להחזיק במשך יממה בכלי ה-R9T סקרמבלר, תאלצו להיפרד מ-139 אירו. אם תרצו לקחת אתכם את G310R תאלצו להיפרד מ-69 אורו בלבד ועבור R1200GS ראלי כבן לוויה תשלמו כבר 159 אירו.

״האפשרות לקחת אופנוע באופן יומי נותנת ללקוחות דרך אטרקטיבית וישירה להכיר מקרוב את מגוון הדגמים שיש לב.מ.וו להציע״, אמר מנהל החברה בגרמניה הנניג פוצזקה. ״הם יזכו להכיר את האופנועים בדרך לא מחייבת, על ידי לקחתם, לדוגמא, לבילוי של סוף השבוע״.

מעבר לחשיפת קהלים חדשים ולקוחות קיימים להיצע הדגמים של החברה, רעיון השכרת האופנועים מהווה גם ניסוי והכנת השטח לעתיד הדו-גלגלי. על פי ההערכות רבות, מודל הבעלות על כלי רכב ואופנועים בפרט עתיד להשתנות בעשור הקרוב כאשר יותר ויותר אנשים יעדיפו לעבור לשימוש על פי דרישה (השכרה/חכירה) על פני רכישה ואחזקת כלי רכב.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד