רוכב הפעלולים כריס פייפר הלך לעולמו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
רוכב הפעלולים האגדי נמצא ללא רוח חיים בסוף השבוע האחרון כשהוא בן 51 בלבד. כריס פייפר היה אחד הרוכבים המעוטרים בעולם רכיבת הפעלולים, זכה בין היתר ב-4 אליפויות עולם ואף ביקר בישראל בשנת 2014

עולם רכיבת האקסטרים הוכה בתדהמה כאשר נודע על מותו של כריס פייפר, אחד הרוכבים הבולטים והמוכשרים בזירת רכיבת פעלולים בעשורים האחרונים. על פי דיווחים בתקשורת הגרמנית, כריס פייפר שם קץ לחייו בסוף השבוע האחרון לאחר שסבל מדיכאון ממושך כשהוא בן 51 במותו והותיר אחריו אישה וילדים.

כריס פייפר עלה לראשונה על אופנוע בגיל 5 ומהר מאד התגלה ככישרון יוצא דופן בשליטה עליו. כבר בגיל 10 ניצח את מרוץ הטריאל הראשון שלו ומשם המשיך לרכיבת מוטוקרוס וזכה באליםות הנוער של גרמניה כבר בגיל 14. פייפר המשיך להתחרות במוטוקרוס ואנדורו ואף זכה 4 פעמים במרוץ רדבול ארצברג הקשוח. בסך הכל זכה פייפר במהלך הקריירה ביותר מ-300 גביעים.

בשנות ה-2000 עבר כריס פיייפר לעולם רכיבת הפעלולים וזכה ב-4 אליפויות אירופה ו-4 אליפויות עולם, כשבמקביל עם פריצת האינטרנט לחיינו העלה שלל סרטוני פעלולים מרהיבים שהפכו אותו לכוכב בינלאומי. חברת ב.מ.וו נטלה את חסותה על פייפר ששימש שגריר שלה באירועי ראווה שונים, ואף הוציאה גרסה מיוחדת של האופנוע איתו הופיע מדגם F800R.

בשנת 2015 פרש פייפר מרכיבת פעלולים מקצועית כדי לבלות יותר זמן עם משפחתו, אך הצהיר שלעולם לא יפסיק לרכב כי הרכיבה היא חייו. למרות פרישתו, המשיך פייפר מעת לעת לצלם סרטוני פעלולים ולהופיע לעיתים רחוקות באירועי ראווה. בשנת 2013 ביקר כירס פייפר גם בישראל במסגרת אירוע הראווה "פורמולה ירושלים".
נזכור אותו כאחד הרוכבים הנועזים והצבעוניים שנראו בדורנו שפרץ דרך בזכות הסרטונים המושקעים בהם הופיע.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד