ראלי דקאר 2023 הוזנק לדרך: האוסטרלים מסתערים

ראלי דקאר 2023 הוזנק לדרך האוסטרלים מסתערים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ערב השנה האזרחית החדשה הוזנק מירוץ הראלי המפרך בעולם והאוסטרלים נתנו את מכת הפתיחה

היום (א') הוזנק ראלי דקאר אל קטע תחרותי ראשון, באורך של כ-368 קילומטרים של שטח מעורב ובו חול, סלע, אזורים חצציים ומקטע דיונות. סדר הזינוק היום נקבע בהתאם לבחירה האישית של 15 האופנוענים ועשרה צוותי המכוניות שהתברגו אתמול (שבת) למקומות הראשונים בפרולוג באורך 13 קילומטרים שנערך בסביבת העיר טבוק.

 

ראלי דקאר 2023 הוזנק לדרך האוסטרלים מסתערים

 

מבין האופנוענים ניצח את הפרולוג טובי פרייס האוסטרלי, מקבוצת רד-בול, מנצח דקאר 2016 ו-2019, וזאת בתוצאה של 8:22 דקות. אחריו, בהפרש של שניה אחת בלבד, הגיע אוסטרלי נוסף – דניאל סנדרס, שנחשב לאחד המועמדים המבטיחים השנה ורוכב עבור קבוצת היצרן של גאסגאס. שלישי הגיע רוס ברנץ' מבוצוואנה, אפריקה ואחריהם ג'ואן ברדה, קווין בנבידס וג'ואקווים רודריגס.

צרפת, ספרד והולנד הן המדינות עם מספר הרוכבים הגדול ביותר השנה ולמרות זאת דווקא צמד האוסטרלים, פרייס וסנדרס השאירו בפרולוג אבק לאחרים. לפרייס, רוכב רשמי של 'רד בול', יש לו ניסיון עצום בפשיטות ראלי והוא זכור לרבים מבין צופי ועוקבי הדקאר בזכות אילתור שהפך אותו למושא להערצה לפני שנתיים כאשר הצליח לתקן צמיג אחורי בעזרת איזוליר באנד וסיים במקום השני את מקצה המרתון.

 

ראלי דקאר 2023 הוזנק לדרך האוסטרלים מסתערים

"הרבה דברים יכולים לקרות ב-14 ימים", אומר פרייס, "זה נחמד לזכות בפרולוג אבל זה לא מבטיח כלום. נישאר על שני גלגלים ונהנה מהדרך ומן המדבר".

לסאנדרס לעומת זאת, יש פחות ניסיון בפשיטות ראלי אבל הוא נחשב, כאמור, למועמד מוביל השנה. "אלה היו שמונה דקות משוגעות", אמר סאנדרס, "היה קשה להישאר מרוכז ולמצוא אחיזה טובה עם האופנוע. השטח היה חלק מאד. ברחתי מהמסלול אולי שלוש או ארבע פעמים כשדחפתי חזק מידי. אני שמח עם הטעויות שעשיתי, היה די טוב, מראה שיש לי קצב טוב אחרי שנה".

 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד