ק.ט.מ מתכננת סדרות דגמים חדשות בנפחי 500 ו-750 סמ"ק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היצרנית האוסטרית שוקדת על פיתוח שתי סדרות דגמים חדשות בנפחי הביניים עם שייוצרו על ידי השותפות CF מוטו הסינית ובג'אג' ההודית

היצע דגמי הכביש של הוסקוורנה גדול ומגוון, אך בשנים האחרונות נוצר חלל גדול בין הדגמים קטני הנפח מסדרת ה-390 לדגמים הבינוניים גדולים. הפער הזה גדל לאחרונה עוד יותר כאשר דגמי ה-790 של ק.ט.מ שודרגו ל-890 (בין היתר בגלל הצורך לעמוד בתקנות יורו 5), כפי שראינו בדגמי ה-890 דיוק ו-890 אדוונצ'ר.

הפער לא נעלם מעיני ההנהלה האוסטרית שרוצה לחזק את המותג וליצור לו נציגות בכל קטגוריית נפח אפשרית, וכעת נודע שקט.מ. עובדת על שתי סדרות חדשות של דגמים בנפחי 750 ו-500 סמ"ק. צילום מסמך פנימי דלף לרשת לאחרונה מראה כי שיתוף פעולה עם חברת CF מוטו הסינית אמור להניב בקרוב סדרת דגמים חדשה בנפח 750 סמ"ק שתכלול דגמי דיוק, אדוונצ'ר וסופרמוטו אשר ייוצרו בסין ומשם יגיעו לשווקים נוספים בעולם, כולל השוק האירופאי. הידיעה על הידוק שיתוף הפעולה הזה מגיע זמן קצר לאחר ש-CF מוטו חשפה את ה-800MT החדש שלה העושה שימוש במנוע דגמי ה-790 הפורש של ק.ט.מ.



כרגע לא ידועים פרטים על מנוע ה-750 החדש עליו יתבססו הדגמים החדשים, אך אפשר להניח שהוא יהיה בתצורת טווין מקבילי ויתכן שאולי יהיה מדובר בגרסה מוקטנת של מנוע ה-LC8 המוכר. טווח ההספקים שלו אמור להיות באזור 85-90 כ"ס, קצת פחות מטווח ההספק של מנוע ה-790 המוכר.

במקביל לשיתוף הפעולה עם CF מוטו, ק.ט.מ תהדק את גם את שיתוף הפעולה שלה עם בג'אג' ההודית איתה היא כבר מייצרת את הדגמים קטני הנפח שלה, כולל סדרת ה-390 הפופולארית. על פי דיווחים בעיתונות ההודית בשנת 2023 תחנוך בג'אג' מפעל ייצור חדש המיועד עבור דגמי הפרימיום אותם היא מייצרת, כמו גם עבור האופנועים שהיא בונה עבור השותפות שלה ק.ט.מ וטריומף. מפעל זה אמור לייצר גם את סדרת ה-490 החדשה של ק.ט.מ שאמורה להיחשף בשנה הבאה. גם כאן הפרטים המלאים עדין לא ידועים אך ההשערה ההגיונית היא שסדרת ה-490 תתבסס על גרסה מוגדלת למנוע ה-390 המוכר ותכלול מספר דגמים, כולל דגמי דיוק ואדוונצ'ר. 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד