קצר חשמלי: מה גרם לאופנועי ה-MotoE לעלות באש?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
קטסטרופה מסתורית גרמה לאופנועי ה-MotoE לעלות באש באתר האכסנה שלהם במסלול חרז. בעקבות השריפה פתיחת עונת המרוצים הראשונה של ה-MotoE מוטלת בספק

אירוע קטסטרופלי אירע הלילה במסלול המרוצים בחרז, כאשר באופן מסתורי עלו באש 18 אופנועי אנרג'יקה Ego אשר היו אמורים לשמש את אליפות ה-MotoE. האופנועים הגיעו לחרז לסבב אימוני טרום העונה השני, זאת  לקראת הזנקת העונה הראשונה אי פעם של אליפות ה-MotoE בחודש מאי הקרוב בצמוד למרוץ ה-MotoGP של חרז.

כרגע רב הנסתר על הגלוי, ומההודעה הקצרה שהוציאה דורנה, המפעילה את האליפות, עולה כי רבע שעה לאחר חצות עלה באש מתחם האכסון הזמני של האופנועים במסלול וכל האופנועים שנמצאו בתוכו הושמדו קליל, אך למרבה המזל לא נגרמו פגיעות בנפש. נכון לעתה לא ידוע מה גרם לפריצת הדליקה וכל כיווני החקירה נבדקים. מן הסתם אחד מהכיוונים האפשריים שיבדקו, שהוא גם הגיוני למדי, הוא קצר חשמלי שגרם לדליקה, בין אם של תשתיות החשמל במסלול או של מטעני המתח הגבוה של הסוללות המניעות את האופנועים. 

עוד נמסר מדורנה שכרגע מוערכים הנזקים בעקבות השריפה והשפעתה על מועד קיום אליפות ה-MotoE, ואם כן מדובר במכה קשה לאליפות החדשה. על פי התכנון המקורי של דורנה, השנה הייתה אמורה לצאת לדרך אליפות ה-MotoE במתכונת מצומצמת של חמישה סבבים בלבד במסלולים באירופה, כאשר המרוץ בחרז היה אמור להיות הראשון שבהם. יחד עם האופנועים שנמצאו באזור האכסון היה נמצא גם הציוד הטכני של הקבוצות וציוד האישי של הרוכבים – כולם אבדו לגמרי, מה שישפיע על היערכות הקבוצות אם יסופקו להם אופנועים חדשים באופן מידי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד