קטנועי לונג ג'יה נחתו בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
קבוצת "מוטו 24" מצרפת את קטנועי לונג ג'יה הסינית למבחר המותגים שהיא מציעה. בשלב ראשון מגיע ארצה Vmax - קטנוע בעל סממני עיצוב ספורטיביים ושפע אבזור בנפחי 125 ו-300 סמ"ק

חברת "מוטו 24", המייבאת לישראל בין היתר את אופנועי נורטון ו-FB מונדיאל, מצרפת מותג נוסף למערך מותגי האופנועים הרחב אותו היא מייבאת. המותג החדש הוא Longjia (לונג ג'יה), יצר ית קטנועים ואופנועים סינית אשר מוצריה אמורים להשלים את היצע המותגים והדגמים אותם משווקת "מוטו 24" מהצד ה"קטנועי" של השוק.

לונג ג'יה היא יצרנית צנועה יחסית בהשוואה לענקיות דו"ג סיניות כמו צ'אנג ג'יאנג, לונסין, זונגשאן או ליפאן, אך עדין החברה שנוסדה בשנת 1998 מייצרת כמות מרשימה של כ-200 אלף כלים דו-גלגליים בשנה  בנפחים שבין 50 ל-650 סמ"ק, זאת לצד קטנועים חשמליים, מנועים וחלפים נוספים.



היצע הקטנועים של לונגג'יה נרחב למדי, אך לארץ מגיע בשלב ראשון קטנוע הדגל המודרני של החברה הנקרא Vmax. מדובר בקטנוע בעל סממני עיצוב ואופי ספורטיביים, המקביל במידותיו ומיצובו לקטנועים דוגמת סאן יאנג ג'וימקס Z וקימקו X טאון, עם דמיון בעיצוב לימאהה Nmax.

ה-VMax מגיע ארצה בשתי גרסאות נפח: 125 סמ"ק עם מנוע מפיתוח עצמי המספק 10.5 כ"ס ומערכת בלימה משולבת וגרסת 300 סמ"ק שבה מותקן מנוע מקורר מים מתוצרת פיאג'ו המספק 22 כ"ס, בולמים מתוצרת קאייבה ומערכת ABS. שתי הגרסאות מגיעות ארצה ברמת אבזור גבוהה וחריגה למדי כשהם מצוידים במפתח חכם, חיישן לחץ אוויר בצמיגים, תאורת LED מלפנים ומאחור ואפילו חימום לידיות. 

מחירו של Vmax 125 עומד בזמן ההשקה על 15,900 ש"ח כולל אגרות רישוי, כ-3,000 ש"ח פחות ממחירו של קימקו X טאון 125.
מחירו של Vmax 300 הוא 25,900 ש"ח כולל אגרות רישוי, כמחירו של סאן יאנג ג'וי מקס Z בנפח דומה, מה שלא יעשה חיים קלים לעולה החדש. שניה הקטנועים מגיעים עם אחריות לשנתיים או עד 24 אלף ק"מ.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד