קטאנה על ארבע: סוזוקי תייצר רכב בהשראת האופנוע

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לכבוד חזרתו של של הקטאנה בגלגול מודרני, הוציאה חטיבת המכוניות של סוזוקי מהדורה מיוחדת בהשראתו לסוויפט הפפולארית

ממש כמו סדרות ספין-אוף בטלווזיה בהן דמות משנה מקבלת סדרה משלה בהשראת סדרת האם, גם יצרנית המכוניות והאופנועים היפנית סוזוקי החליטה לעשות שעטנז משלה, וזאת לכבוד החזרתו לחיים של הקטאנה שנחשף בשנה שעברה בתערוכת קלן. בחברה הודיעו על השקת גרסה במהדורה מוגבלת בהשראת הקטנה דגם הסוויפט הפופולארי.

על פי הודעת החברה, היא תייצר 30 יחידות מהגרסה הזאת, כולן ימכרו בלעדית לשוק ההולנדי תמורת 28,999 יורו. בהתאם לאופי הספורטיבי של הקטאנה, גם המהדורה המיוחדת תהיה בהתאם ותתבסס על גרסת הספורט של הסוויפט, לה מנוע 1.4 ליטר טורבו המספק 140 כ"ס (10 כ"ס פחות מאשר מנוע הקטאנה הקטן יותר והלא מוגדש).

ייחודה של המהדורה המיוחדת הוא בעיקר מבחינה קוסמטית. 15 יחידות מהן יצבעו באותו צבע כסוף בו משתמשים בקטאנה, ו-15 נוספות יצבעו בצבע השחור בו צובעת החברה את האופנוע. בכל היחידות יהיה גריל צבוע לאדום, כמו גם גרפיקת מרוץ, לוגו האופנוע וחישוקי האלומיניום המעוצבים. העיצוב הפנימי של הרכב יהיה נאמן גם כן לקטאנה, עם צבעי אדום-שחור, ומספר סידורי המעיד כי רכב זה הוא אחד מ-30 שיוצרו במהדורה מוגבלת.

הסוזוקי קטאנה – סוג של חרב סמוראים יפנית – זכה לפופולריות רבה עם תחילת יצורו בשנות השמונים. בחברה ייצרו את סדרת האופנועים הזאת עד לשנת 2006, וכאמור בתערוכת קלן שנערכה בסוף השנה הוצג הדור החדש של הקטאנה שעוצב בנאמנות למקור מראשית שנות ה-80'. אם הקטאנה המקורי היה אופנוע ספורט טורינג, באמצעות הקטאנה החדש פוזלת סוזוקי אל עבר נישת אופנועי העירום השריריים. בישראל אמור לנחות סוזוקי קטאנה החדש לקראת סוף השנה.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד