פלאט טראק במחווה ניקי היידן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סדנת בניית האופנועים האמריקאית Analog Motorcycle יצרה מחווה חד פעמית לניקי היידן: אופנוע בסגנון מרוצי הפלאט טראק בהם התחרה הרוכב האגדי בתחילת דרכו

חלפה כבר כשנה וחצי מאז אלוף ה-MotoGP לשעבר ניקי היידן הלך לעולמו לאחר שנפצע קשה בתאונת אופניים. מאז התקיימו בעולם מספר אירועי הנצחה לזכרו, ובהם כניסתו להיכל התהילה של ה-AMA  – התאחדות האופנועים האמריקאית המפעילה את סדרות המרוצים הרשמיות בארה"ב.
לרגל כניסתו להיכל התהילה ביקש ארגון ה- AMA ליצור אופנוע מחווה לזכרו של היידן, והמשימה הוטלה על סדנת Analog  Motorcycles משיקאגו.

הסדנה החליטה ליצור אופנוע בסגנון ה-Flat Track, מרוצי עפר על מסלול אובאלי הפופולאריים בארה"ב. במרוצים אלו החל ניקי היידן את קריירת המרוצים שלו. הבסיס לאופנוע הוא הונדה XR650L הוותיק והטוב המהווה פלטפורמה טובה ואמינה כדי לבצע הסבה למרוצים שכאלו, וגם כיוון שהמטרה הייתה ליצור אופנוע חוקי לכביש.

אנשי הסדנה הפשיטו את האופנוע מהפלסטיקה שלו ובנו עבורו יחידת מושב/זנב חדשה על בסיס תת שלדה תואמת, המאפשרת תנוחת רכיבה המתאימה לשימוש במרוצי פלאט טראק. מיכל הדלק הגיע מהארלי XR750 ובחזית הורכב פרונט מושלם שהגיע מק.ט.מ 690 אנדורו. המנוע מקורר האוויר עבר שדרוג מהותי עם סעפת יניקה משופרת, מאייד מתוצרת קייהין שהוסרו ממנו ההגבלות לטובת הפחתת זיהום האוויר ולבסוף גם מערכת פליטה חדשה, פתוחה וקלה יותר.

את המראה כול של האופנוע משלימים חישוקי "19 עם חישורים מחוזקים העוטים צמיגי דאנלופ DT3 תפוחים בעלי פרופיל שטח, מגן בוץ קטנטן לפנים וצביעה באדום/כסף עם הנף המסורתית של הונדה בצבע שחור בהשראת ההונדה RC51 עליו החל היידן את דרכו ברכיבת מרוצי כביש בשנת 2002. כמתבקש מאופנוע המחווה, המספר 69 ששימש את היידן על אופנועיו התחרותיים מתנוסס על לוחית המספר הקדמית, שבחורים שבתוכה מתחבאים פנסי LED, ובצדדי הכנפיים האחוריות.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד