פיאג'יו השיקה את הקטנוע החשמלי החדש שלה בטיק טוק

פיאג'יו תחשוף את ONE החשמלי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הקטנוע החשמלי החדש של פיאג'יו, שייחשף מחר בתערוכת בייג'ין שבסין, כולל את ערכת הסוללות הנשלפת של פיאג'יו. האם היא תתאים גם לשאר יצרניות האופנועים?

 

יצרנית האופנועים האיטלקית 'פיאג'יו' בחרה בפלטפורמת טיק טוק כדי לאפשר הצצה ראשונה אל הקטנוע החשמלי החדש שלה – 'פיאג'יו וואן', שאותו היא תשיק מחר (28 במאי) באופן רשמי בתערוכת הרכב הבינלאומית של בייג'ין, בסין.

 

פיאג'יו חשפה את ONE החשמלי בטיק טוק

 

נדמה שלנוכח חשיפת טיק טוק אין צורך בהסברים ארוכים כדי להמחיש את העובדה שפיאג'יו מייעדת את הקטנוע החדש הזה לקהל צעיר, שלא לומר – צעיר במיוחד.

מה שלא נחשף בטיק טוק אלה פרטים מלאים, גם טכניים וגם מיצוביים, אודות הקטנוע, והם יימסרו מחר בסמוך לתחילת המכירה הרשמית של הקטנוע בסין ובעולם כולו. One הוא הקטנוע החשמלי השני של קבוצת פיאג'יו, והוא מצטרף אל 'וספה אלקטריקה' החשמלית שהושקה בשנה שעברה.

פיאג'יו וואן (Piaggio ONE) הוא קטנוע מתחילים קטן, קל משקל, וכזה שנראה קל לרכיבה וזריז, ולמרות שמדובר בקטנוע כניסה בסיסי נראה שפיאג'יו העמיסה עליו לא מעט מערכות אלקטרוניות ואבזור, למשל לוח תצוגה דיגיטלי צבעוני עם חיישן תאורה שמתאים את התצוגה לתנאי הסביבה. יש לו מערכת התנעה ללא מפתח, תאורת LED מלאה מלפנים ומאחור, ושתי רמות הספק של המנוע החשמלי, מה שמאפשר לאנשי פיאג'יו לשווק אותו כאופנוע עם שתי "מפות מנוע".

 

פיאג'יו ONE הושק בטיק טוק

 

אנשי פיאג'יו מבטיחים מושב רחב ונמוך יחסית עם שפע של מקום אחסון מתחתיו, מדרכי רגליים מרווחים, ורגליות נשלפות לנוסע מורכב. הקטנוע, שמתגלגל על גלגלי 10 אינטש, מוצע בשני צבעים, ויש לו דיסקים לבלימה מלפני ומאחור.

אחת התכונות המעניינות של One היא מערך הסוללות שלו, מסוג ליתיום-יון, ומה שמיוחד זאת האפשרות לשלוף את הסוללות לצורך החלפה והטענה. מוקדם לומר אם מערך הסוללות הזה פותח כבר במסגרת שיתוף הפעולה בין פיאג'יו לבין קונסורציום יצרניות האופנועים שכולל גם את הונדה וימאהה, אשר מפתח יחד סטנדרט אחיד לסוללות. אם כן, אזי תתאפשר החלפת סוללות בין דגמי אופנועים וקטנועים חשמליים של יצרניות אחרות לבין אלה של פיאג'יו. כאמור, פרטים מלאים יותר, גם אודות השקת הקטנוע ברחבי העולם, נוכל בוודאי לקבל מחר, ובינתיים אפשר לבקר באתר הייעודי שהרימו האיטלקים למען הדגם.

בכל מקרה, טעינת הסוללה – בתוך האופנוע או מחוצה לו – מתאפשרת גם משקע טעינה ביתי פשוט בהספק של 5 אמפר, וגם מעמדות טעינה ציבוריות, וייתכן שתהיה גם אפשרות לטעינה מהירה.

אנשי פיאג'יו מבטיחים שמכירתו של One באירופה תחל בחודש הבא ושהכלי הזה "יניע את עתידה החשמלי של החברה".

 

פיאג'יו ONE הושק בטיק טוק

תגובה אחת

  1. חשמל בעיר: פיאג'ו 1 מושק בישראל | TheDoo

    […] בישראל הבוקר (כשהוא מקדים את gogoro של מטרו). פיאג'ו 1, אשר נחשף לפני שנה בדיוק בטיק טוק, פונה לקהל עירוני צעיר ואופנתי שמחפש פתרון לניוד בתוך […]

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד