עופר אבניר מקפיאה את ההתקשרות עם מישל טרוני ודניס צ'רקוב בעקבות תחקיר ערוץ 11

עופר אבניר מקפיאה את ההתקשרות עם מישל טרוני ודניס צ'רקוב
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חמישה ימים אחרי פרסום תחקיר שמייחס לידועני הרשת הונאה בהיקף של עשרות מיליוני שקלים ועושק של חיילים וצעירים – נזכרו אנשי יבואנית האופנועים להכריז על הקפאת ההתקשרות איתם.

עופר אבניר, יבואנית פיאג'יו, סוזוקי, קימקו ומותגים נוספים לישראל הקפיאה בשלב זה את כל ההתקשרויות שלה עם כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב, וזאת בעקבות תחקיר ערוץ 'כאן' (ערוץ 11) אשר מאשים אותם בהונאה בהיקף של כ-30 מיליון שקלים.

 

עופר אבניר מקפיאה את ההתקשרות עם מישל טרוני ודניס צ'רקוב

 

לא ברור מדוע לקח לעופר-אבניר כל כך הרבה זמן להגיב, אבל התחקיר של דניאל אלעזר, שכותרתו "מיליונים שנעלמו וצעירים שאיבדו את כספם: הצד האפל של דניס ומישל" פורסם כבר בשבוע שעבר בשני חלקים. רק הערב (יום א') התקבלה תגובתה הרשמית של היבואנית אודות הקפאת ההתקשרות. כפי שיתואר בהמשך, בתחקיר של ערוץ כאן נטען שכוכבי הרשת ניצלו את המוניטין שצברו כדי להפיל בפח, לכאורה, 700 ישראלים וישראליות שהשקיעו במצטבר עשרות מיליוני שקלים והפסידו את כספם.

 

 

עופר אבניר ניהלה בשנים האחרונות מספר קמפיינים עם כוכבי רשת, בהם גם דניס ומישל. בין השאר, במלאת 30 שנים למותג קימקו בישראל פרסמה החברה קמפיין עם השניים, אשר הוגדרו על-ידה בשעתו "שני פעילים למען זכויות בעלי חיים", אשר "הצליחו לרגש מדינה שלמה כשבמבצע מתועד הצליחו להציל כלב שעבר התעללות קשה". קמפיין זה עלה בשעתו בטלוויזיה ובדיגיטל. לאורך השנים האחרונות מימנה עופר אבניר וקידמה מספר סרטונים ויראליים נוספים עם שתי האושיות, גם בתחומי האופנועים וגם בתחום אופנועי הים.

 

עופר אבניר מקפיאה את ההתקשרות עם מישל טרוני ודניס צ'רקוב

 

בתחקיר שפרסם ערוץ 'כאן' נטען בין השאר שהחברה שבמסגרתה בוצעה ההונאה לכאורה "כיוונה לשכבות הנמוכות ביותר של החברה הישראלית כדי לחלוב מהם כספים בשיטות מפוקפקות. חיילים וחיילים בודדים, נשים חד-הוריות, צעירים ועוד. אצל חלקם היה מדובר בשארית חסכונותיהם". בתחקיר המשודר הובאו ראיונות נוגעים ללב עם עובדים לשעבר בחברה והועלו טענות קשות, ובשיאו נחשפנו לסצינה אלימה של מישל טרוני כנגד כתב ערוץ כאן במשרדי החברה.

 

 

לא מיותר להזכיר ששיטות פירמידה ו"פונזי" למיניהן מפילות בפח מידי שנה מיליוני בני אדם ברחבי העולם, ולרוב מדובר באנשים קשי יום שמתפתים לרווחים מהירים ולא הגיוניים, ובצעירים חסרי ניסיון. למרות שהתחומים שבהם הן פועלות מגוונים, העיקרון דומה: בועה שמתנפחת באמצעות צרוף של "משקיעים" חדשים אשר מקבלים תמורה כלשהיא כל עוד שהבועה מוסיפה לגדול. ברגע שבו הכל מתפוצץ נותרים רוב המשקיעים ללא פרוטה, לאחר שמארגני הקומבינה גרפו לכיסם חלק ניכר מן הסכומים שהושקעו.

 

 

גם בתגובתם לערוץ 'כאן', וגם בשידור של תוכנית 'הצינור' עם גיא לרר טען מישל טרוני שהוא ושותפיו הם אלה שנפלו קורבן לצד שלישי, והחברה שבמסגרתה התבצעה ההונאה הנטענת אף שיגרה מכתב התראה בניסיון למנוע את שידור התחקיר. עם זאת, עד לכתיבת שורות אלה לא הוצגו בערוצים אלה מסמכים שמגבים את התגובה הזאת.

מחברת עופר-אבניר נמסר בתגובה: "הופתענו לרעה מהכתבה וההאשמות שהועלו בה בנוגע לעסקיהם הפרטיים של מישל טרוני ודניס צ'רקוב. בשל זאת החברה החליטה על הפסקת שיתוף הפעולה עם השניים, עד לבירור מעמיק מצד הרשויות את הטענות שהועלו בכתבה".

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד