סניף חדש ל'עופר אבניר' ברחוב המסגר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
עופר אבניר חנכה אולם תצוגה חדש ברחוב המסגר בקונספט אורבני המאפשר לפגוש את מגוון דגמי קימקו, פיאג'ו, וספה וסוזוקי וגם לתהנסות ברכבית מבחן בטכנולוגיית מציאות מדומה

חברת 'עופר אבניר' חונכת בימים אלו את אולם התצוגה החדש שלה בתל אביב הממוקם ברחוב המסגר. אולם התצוגה החדש מצטרף לשני אולמות התצוגה הנוספים והוותיקים של אבניר, האחד ברחוב הסדנה והשני ברחוב מנחם בגין.

אולם התצוגה החדש הממוקם במסגר 54 (בסמוך לסוכנות  דוקאטי) משתרע על פני 250 מ"ר נועד עבור מותגי קימקו, פיאג'ו, וספה וסוזוקי ומיועד בעיקר עבור לקוחות הכלים העירוניים. לצד הכלים שיוצגו במקום ניתן יהיה לבצע נסיעות מבחן וירטואליות בעמדות מציאות מדומה שנבנו במקום. עמדות מציאות מדומה שכאלו יוצבו בזמן הקרוב בכל אחד מאולמות התצוגה הרשמיים של 'עופר אבניר', ובכך הם מצטרפים ל'מטרו מוטור' שתציע גם היא בקרוב אפשרויות שכזו בסוכנויותיה. נדמה שחווית המציאות מדומה תהפוך בקרוב לסטנדרט מחייב בענף, אך עם זאת, ברור מדובר בחוויה משלימה שאינה מהווה תחליף לרכיבה אמיתית.

לדברי אנשי 'עופר אבניר,' עיקר הדגש במקום נעשה על חווית קניה תוך שימוש באמצעים דיגיטליים, כמו גם בהענקת אווירה אורבנית, בין היתר על ידי בר קפה שהוקם במקום.
באולם התצוגה ישנו גם סניף של אבזריון, חנות האביזרים של 'עופר אבניר' בה יימכרו גם אביזרים מקורים של המותגים הנמכרים באולם התצוגה לצד ציוד רכיבה מהמותגים המוכרים אותם היא מייבאת. בשבועות הקרובים יתקיים במקום אירוע השקה רשמי, במסגרתו יינתנו גם הנחות והטבות לרוכשים באירוע.

צילומים: רונן טופלברג

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד