סוזוקי RMZ450 שודרג לקראת 2018

סוזוקי RM-Z450
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
גם סוזוקי מציגה את מרכולתה בתחום המוטוקרוס לעונת 2018, עם RMZ450 משודרג וקל

בעונת הקיץ חושפות יצרניות האופנועים את חידושיהן בתחום השטח והמוטוקרוס. KTM כהרגלה הייתה מהראשונות לעשות את זה, הונדה הלכה בעקבותיה עם CRF450 העדכני, וגם ימאהה חשפה YZ450 חדש לגמרי.

כעת מגיע תורה של סוזוקי לחשוף את מרכולתה, עם משפחת RMZ, והשנה מתמקדת החברה בגרסת ה-450 הבכירה.

גולת הכותרת של RMZ450 מודל 2018 היא שלדת אלומיניום חדשה אשר מפחיתה ממשקל האופנוע 700 גרם מיותרים, ובמקביל היא גם קשיחה ועמידה יותר. זרוע אחורית חדשה חוסכת 100 גרם נוספים, ואילו גאומטריית שלדה מעודכנת אפשרה לקצר את בסיס הגלגלים בסנטימטר וחצי ולהעמיד אותו על 1,480 מ"מ.

סוזוקי RM-Z450

המוטוקרוסר של סוזוקי מוסיף לעשות שימוש במתלים מתוצרת שוואה אבל מזלג עם קפיצים קונבנציונליים מחליף כעת את מזלג קפיצי האוויר מהשנה שעברה. הקוטר שלו כעת הוא 59.3 מ"מ, והוא מציע כמובן את כל אפשרויות הכוונון שמוכרות למין האנושי.

הבולם האחורי הוא מסדרת ה-Balance Free של שוואה, עם מנגנון שיכוך שמופרד משאר פעולת הבולם, כנהוג בעולם המרוצים. לטענת סוזוקי הם הראשונים להציע בולם כזה באופנוע מוטוקרוס סדרתי.

מערכת הבלימה שודרגה עם דיסק קדמי מוגדל – 270 מ"מ במקום 250 בעבר, וגם מאסטר צילינדר חדש ומשופר לבלם האחורי.

המנוע של RMZ הבכיר נותר זהה בבסיסו לזה שהניע את הדגם היוצא, אבל כמתבקש גם הוא זכה למספר שינויים ושיפורים לטובת הגברת התפוקה בחלק העליון של קשת הסל"ד. בסוזוקי טוענים שהשיפור לא בא על חשבון גמישות הפעולה בתחום הסל"ד הבינוני והנמוך.

התכנון החדש כולל 'פורטינג' חדש וגל זיזים משופר לשסתומי היניקה, אלה מתרוממים כעת למהלך ארוך יותר ומאפשרים זרימת משופרת של תערובת אל חלל הבעירה. השינויים במנוע כוללים גם מצערת ומשאבת דלק חדשות ומסנן אוויר גדול ב-30% מבעבר.

סוזוקי שדרגה את המערכות האלקטרוניות עם בקרת זינוק בעלת שני מצבי פעולה ושיפרה, לטענתה, את פעולת בקרת המשיכה. לבסוף, גרסת 2018 כוללת מושב חדש שחוסך 250 גרם ביחס לקודמו, מיכל דלק חדש שנפחו הוגדל ל-6.3 ליטר, וכמובן גם גרפיקה עדכנית לפלסטיקה כדי להסגיר את העובדה שהגיע לשכונה בחור חדש.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד