נינג׳ה בקטנה: הצצה ראשונה לדגמי ה-125 של קאוואסאקי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היצרנית היפנית חושפת תמונות ופרטים ראשונים על דגמי ה-125 החדשים שלה לקראת הבכורה המלאה בתערוכת קלן הקרובה

שוק אופנועי ה-125 סמ"ק מציע מגוון גדול של כלים קטנים וספורטיביים לצעירים מוגבלי רישיון, אבל בעוד הונדה, ימאהה וסוזוקי נמצאות בתחום במשך שנים עם בייבי ג'יקסרים, R ו-CBR, דווקא קאוואסאקי נעדרת ממנו. למעשה, למעט מיניבייק בנפח 125 המשווק בעיקר בארה"ב אין ליצרן הירוק נציגות בקטגוריית הנפח הבסיסית.

ובכן, לא עוד. לפני כמעט שנה הכריזה קאוואסאקי כי היא עובדת על שני אופנועים בנפח של 125 סמ״ק. כעת, רגע לפני תערוכת מילאנו חושפת קאוואסאקי תמונות רשמיות ראשונות לצד מספר פרטים אודות שני הדגמים החדשים. האחד ספורטיבי בעל פרינג מלא (נינג'ה 125) והשני נייקד/סטריטפייטר בעל חצי פרינג.

צמד האופנועים חולקים בסיס מכאני משותף, עם מנוע מוזרק ומקורר נוזל בעל צילינדר אחד המספק 14.7 כ"ס, ושלדה שהיא שילוב בין מסבך צינורות בחלקה העליון לקות פלדה בחלקה התחתון. לצד האופנועים חלקי גוף רבים במשותף כמו יחידת הזנב והמושב, מיכל הדלק, לוח המחוונים והפנס הקדמי. עם זאת, הם נבדלים בעיקר בעיצוב המתבקש מיעוד כל כלי. הנינג'ה 125 מצויד בפרינג מלא, משקף וידיות קליפאון. ל-Z125 לעומת זאת כידון גבוה ותנוחת ישיבה זקופה יותר, הודות למיקום שונה של הרגליות ומושב נמוך יותר (785 מ"מ לעומת 815 מ"מ בנינג'ה).

הפרטים המלאים אודות שני האופנועים יתפרסמו ב-2 באוקטובר בחשיפה הרשמית בתערוכת קלן, כששיווקם באירופה אמור להתחיל בראשית שנת 2019. לישראל יגיעו שני הכלים ככל הנראה במהלך השנה הבאה ויכניסו את קאוואסאקי לתחרות מול הק.ט.מ RC והדיוק 125 הפופולאריים בקרב הרוכבים הצעירים בישראל.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד