נינבוט-סאגוואי מכה שנית: משיקה שלושה קטנועים חשמליים חזקים במחירים נוחים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
סדרה N החדשה של נינבוט הושקה בסין וכוללת שלושה דגמים שמוצעים שם תמורת 450-1,070 דולר בלבד. נינבוט יכולה לחולל בתחום הקטנועים מהפכה דומה לזו שחוללה שיאומי בקרב הטלפונים הניידים.

אפילו נינבוט הסינית, החברה שבין השאר רכשה את סאגוואי האמריקנית, תתקשה לשבור את השיא של עצמה עם קטנוע זול יותר מ-A30C שעולה רק 350 דולר, אבל גם ההפתעה החדשה שלה ראויה לציון, ובעיקר לחיקוי.

 

 

שלישיית קטנועי N-series החדשה של כלים חשמליים, שכוללת את הקטנועים 70, 90 ו-100, ממשיכה מסורת מרגשת של מחירים נמוכים ורמת אבזור גבוהה, ומציעה בין השאר אפליקציה וקישוריות קבועה, וחיישנים שונים שמסייעים לבצע פעולות יומיומיות כמו ביטול נעילה אוטומטי.

דגמי סדרת N גדולים יותר בממדים שלהם ויש להם מנועים חזקים יותר וסוללות עם תכולת אנרגיה גבוהה יותר, ויש להם גם מכשיר איכון GPS, פנס LED ראשי ותא אכסון עם נפח יעיל מתחת למושב.

באחוזים, הקפיצה במחיר של N70 ביחס ל-A30C היא דרמטית, אבל אבסולוטית מדובר במחיר מגוחך: 458 דולר בלבד לכלי עם סוללת עופרת-חומצה במתח 60 וולט, מנוע בהספק של 1,500 וואט וטווח נסיעה של 70 קילומטרים בין טעינות. על הבלימה מופקדים בלם דיסק קדמי, בלם תוף אחורי, ומערכת בלימה רגנרטיבית לאיסוף אנרגיה בחזרה לסוללה.

 

 

דגם הביניים בסדרה N, ה-90, מונע באמצעות מנוע חזק יותר, בהספק של 1,800 וואט, ואת הסוללה הבסיסית מחליפה סוללת ליתיום-יון שמאפשרת לו טווח נסיעה של 85 קילומטרים בין טעינות. המחיר: 991 דולר בלבד. בפסגת סדרה N ניצב ה-N100, שבאופן טבעי הוא החזק ביותר מבין השלושה, ויש לו סוללת ליתיום-יון מעט יותר גדולה שמספקת חשמל למנוע עם הספק של 2,200 וואט ומאפשרת לו טווח נסיעה של 105 קילומטרים בין טעינות. המחיר: 1,068 דולר בלבד.

בשלב זה מוצעת שלישיית הקטנועים החשמליים רק בסין, אבל נינבוט ידועה באימוץ מהיר של תקינה אמריקנית ואירופאית ויש לה רשת סוכנויות פרושה היטב, לכן אפשר לצפות לכלים האלה באירופה, אולי גם אצלנו, די מהר. הכלים אמנם מעוצבים בעיצוב מאד… אסיאתי, וככל שאפשר להתרשם מהתמונות הם לא נראים סופר-איכותיים, אבל תנסו לדמיין אותם כמו את מכשירי הסלולר הראשונים של שיאומי שפגשנו לפני, נאמר, חמש או שש שנים, ואת אלה שהיא מציעה היום.

 

 

ההשוואה, אגב, לא מקרית מכיוון ששיאומי היא אחד המשקיעים המובילים בסטארט אפ הזה, ולאחרונה הסתבר שהיא עצמה מתכננת כניסה דרמטית אל שוק הרכב. צריך לקוות שנינבוט תוכל לשחזר אצלנו בשוק הדו-גלגלי מהפך דומה לזה שביצעה שיאומי בשוק הסלולר.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד