מטפס לצמרת: סוף סלע סיים תשיעי את הרומניאקס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הישג ענק לרוכב האנדורו הצעיר סוף סלע, שסיים את מרוץ הרומניאקס הקשוח במקום התשיעי ועלה למקום ה-12 באליפות ההארד אנדורו העולמית של ה-FIM

רוכב האנדורו הישראלי סוף סלע ממשיך לטפס לצמרת העולמית. במרוץ הרומניאקס שהסתיים בסוף השבוע סיים הפנומן הישראלי בן ה-18 במקום התשיעי בדירוג הסופי, כשהוא משאיר מאחוריו כמה מרוכבי האנדורו המנוסים והבכירים בעולם.

מרוץ הרומניאקס הנערך מידי שנה הוא אחת ממרוצי ההארד אנדורו הקשוחים ביותר, והוא חלק מאליפות ההארד אנדורו העולמית של ה-FIM. המרוץ נמשך במשך 4 ימים ומתקיים על פני מסלול מכשולים בנוי בשילוב קטעי רכיבה וטיפוס פתוחים בתוואי השטח ההררי והמיוער של רומניה.

לא רק תוואי השטח והמתחרים הקשו על סוף, אלא גם בעיות טכניות במהלך המרוץ. ביום השני רכב ללא בלם אחורי וסבל מהתפוררות הצמיג האחורי, כשביום הרביעי התעקמו תושבות הכידון של האופנוע עקב נפילה. למרות כל הקשיים, הצליח סוף להתברג לראשונה לעשיריה הראשונה במרוץ באליפות כשהוא משלים מעבר בכל נקודות הציון בזמן מצטבר של 25:59.49 שעות. ההישג של סוף העניק לו 7 נקודות חשובות באליפות העולם וכרגע הוא מדורג במקום ה-12 אחרי חמישה סבבים.

ההישג של סוף סלע מצטרף לרצף של הישגים מהשנה האחרונה, בהם מקום 11 במרוץ מינוס 400 ההיסטורי שפתח השנה את אליפות ההארד אנדורו העולמית ומקום שלישי במרוץ הסופר אנדורו שנערך לפני שבועיים במכביה.
זה המקום לציין שלמרות גילו הצעיר, לסוף יש היסטוריה של הצלחות במרוץ הרומניאקס. בגיל 13 כשהתחרה בקטגוריית הברונז היה לרוכב הצעיר ביותר שמצליח לסיים את המרוץ, ובשנה שעברה סיים את המרוץ במקום ה-11.

בהודעה ראשונה שפרסם דף הפייסבוק שלו כתב סוף:
" זאת הפעם ראשונה שאני נכנס לעשיריה הראשונה בסבב באליפות העולם. כל רומניאקס אני רואה שהפערים ביני לבין הראשונים מצטמצם ואני גם מרגיש הרבה יותר טוב על האופנוע ויותר מהיר בקטעים הטכניים. אני מקווה שהגרף שיפור הזה רק ימשיך ככה."

למקום הראשון במרוץ הרומניאקס השנה הגיע גרהאם ג'רוויס הבלתי נדלה, כשגם בגיל 47 אחרי שחזר מפציעה ממשיך להשאיר אבק, תרתי משמע, לרוכבים צעירים ממנו. ג'ארוויס הקדים את הבולגרי תיאודור קאבקצ'ייב במקום השני אות מוליך האליפות מריו רומן שסיים שלישי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד