מחר זה קורה: מופע האנדורו הגדול של 2021 בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הכוכבים הגדולים של עולם האנדורו מחממים מנועים לקראת מופע הספורט המוטורי הדו-גלגלי הגדול ביותר של השנה.

 

תארו לעצמכם את ליונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו וקיליאן אמבפה מתייצבים בישראל ומקבלים בראש משחקני כדורגל ישראלים. כנראה שהדרך הריאלית היחידה לדמיין סיטואציה כזאת היא משהו לא ספורטיבי בעליל, אולי אם מעורבים בזה כסאות של כתר פלסטיק…

 

 

אבל אם אתם רוצים לראות בעיניים שלכם את ה'מסי', ה'רונאלדו' וה'אמפבה' של סצינת האנדורו העולמית – מריו רומן, ג'וני ווקר, אלפרדו גומז, טראוויס טיזדייל, וויד יאנג ואליו סלסנץ' – אתם ממש לא צריכים לדמיין. פשוט תגיעו מחר ומוחרתיים אל צומת שוקת, לאירוע הספורט המוטורי הדו-גלגלי הגדול ביותר של שנת 2021.

"ריידרס פור ריידרס", מי שכבר הרימו כאן לא מעט הפקות רכיבה מטורפות מוסיפים להרים את הרף, ואחרי שכבר הצליחו לפרוץ בשנה שעברה את מחסומי הביורוקרטיה באירוע סופר-אנדורו מוצלח ביותר הם עושים את זה שוב, הפעם עם רוכבים ברמה הגבוהה ביותר בעולם האנדורו הקשוח.

 

 

מה שירים את האירוע הזה לגבהים עוד יותר מרשימים, וכנראה לא יכול לקרות בכדורגל ישראלי בעתיד הנראה לעין, זה שמול האלופים הבינלאומיים יתייצב קאדר לא פראייר בכלל של רוכבים ישראלים מדהימים כמו שדים: סוף סלע, זיו כרמי, תומר שמש, בר נוב וישראלים נוספים שכלולים בחבורה של ספורטאים מוכשרים וחדורי מטרה שמעזים לקרוא תיגר על הגדולים מכולם. אכן, החדשות הטובות הן שבישראל צמח בשנים האחרונות אקסטרים אנדורו איכותי, ובאמת שאין לנו במה להתבייש.

 

 

"סופר אנדורו ישראל 2021" יזנק מחר (יום רביעי, 22 ספטמבר) עם תצוגת הכלים והרוכבים ועם מקצי הדירוג, ולמוחרת, יום חמישי ה-23 בספטמבר, יוזנקו מקצי חצי הגמר והגמר בכל הקטגוריות, ויש לי תחושה שזה עומד להיות פשוט מוטרף!

 

אירוע 'סופר אנדורו 2021' הוא ככל הנראה אחד מאירועי הספורט המוטורי הדו-גלגלי המשמעותיים ביותר שנערכו אי פעם בארץ, פחות או יותר ברמה של הקטע הישראלי של ראלי הפרעונים בשנות ה-90. אם מקבילים את זה לענפי ספורט שזוכים לחשיפה תקשורתית יותר מכובדת הוא לא נופל מ'ג'ירו איטליה' שחלקו התקיים בארץ, בעיקר מפני שכמה מן הרוכבים שנחתו בישראל הם באמת הטופ של הטופ. האפשרות לקבל את כולם יחד באותו מקום ובאותו זמן, ובמרחק נגיעה, שקולה לגמר ה-ATP בסבב הטניס המקצועני.

 

 

ברמה האישית אני מתרגש מאד ומצפה בקוצר רוח לצפות באקשן הדו-גלגלי ש'ריידרס' מפיקים, ומבטיח לשתף אתכם בחוויות שלי. תגיעו, יהיה אש!

מי שלא הספיק לקנות כרטיסים יכול להיכנס ישירות ללינק הזה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד