מהנעשה השבוע: סיכום על גלגל אחד – 28 במאי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
החדשות המעניינות של השבוע בעולם הדו-גלגלי בקצרה. והשבוע: אופנועי רייחו מעלים הילוך, ווג 650DS והונדה רבל בישראל, הפנינג ההאופנועים של ברקום ודגמי 2022 של ק.ט.מ

 

ק.ט.מ חשפה את דגמי האנדורו מודל 2022

אחרי הוסקוורנה, גם ק.ט.מ חשפה השבוע את דגמי האנדורו העדכניים שלה לשנת 2022. הדור הנוכחי של הדגמים הושק לפני שנתיים בלבד, לכן – לא במפתיע – השינויים במשפחת האנדורו הכתומה קלילים מאד. נוסף לגרפיקה וצביעה עדכניים לכל המשפחה, ובפרט לדגמי Six Days, יש גם כיול מתלים מעט יותר קשיח וצמיגי MaxxEnduro מתוצרת 'מקסיס' כציוד תקני. בדגם ה-250 סמ"ק הדו-פעימתי עודכן וקוצר יחס ההעברה ל-13:52 לטובת שיפור הביצועים. דגמי 2022 של ק.ט.מ צפויים להגיע אלינו בקיץ הקרוב.

 

 

ההפינינג המוטורי של ברקום חוזר

אחרי שנת קורונה ארוכה חוזר להתקיים ההפניג המוטורי המסורתי של חברת ברקום, יבואנית דיבוריות Cardo, אשר התקיים ברציפות בשנים 2017-2019. ההפנינג פתוח לקהל הרחב, והוא ייערך בשבת הקרובה (29.5) בהאנגר 09 בעמק חפר. בארוע יהיו תצוגת אופנועים, הופעות חיות, ותחרות "האופנוע היפה" בקטגוריות 'קאסטום', 'קפה רייסר' ואספנות. בין המועדונים שמשתתפים  באירוע בולטים מועדון הארלי דיווידסון ומועדון וספה הישראלי.

הונדה רבל, CMX1100

גם המורד של הונדה חוזר

הונדה החלה לשווק בישראל את CMX1100 Rebel החדש, שפונה אל חובבי הקאסטום והקרוזרים. "רבל" מאופיין בעיצוב קלאסי ומינימלסטי בסגנון 'בובר', עם נגיעות עדכניות ובהן פנס LED קדמי. למרות העיצוב זה אופנוע מודרני לגמרי, ובשונה מן המקובל בז'אנר הוא עושה שימוש במנוע טווין מקבילי מקורר מים שהושאל מ'אפריקה טווין'. אפשר לבחור באפשרות לתיבת הילוכים רובוטית  כפולת מצמדים. בתחום האבזור והאלקטרוניקה מדובר באופנוע חריג ביחס לז'אנר, והוא מציע בקרת משיכה ואפשרות בחירה בין 3 מפות הצתה. המחיר: "החל מ-" 80 אלף ש"ח.

 

באג'אג תבנה את ק.ט.מ 490 בהודו

 

יש שצופים ש-490 החדש של ק.ט.מ יהיה להיט מכירות ואחרים מפקפקים בזה, אבל מה שהעסיק את השלולית השבוע זאת השאלה אם הוא ייבנה באוסטריה או בהודו.

בג'אג' ההודית, שהיא אחת מיצרניות האופנועים הגדולות בהודו ובעולם, מחזיקה ב-48% מן הבעלות בק.ט.מ (שבעצמה מחזיקה בבעלות על הוסקוורנה, שהכניסה לתוכה את הוסאברג, ובגאס גאס), והיא גם מייצרת במפעל שלה בהודו את דגמי 200 ו-390 עבור ק.ט.מ. (ואת סדרה 401 של הוסקוורנה, שמבוססת על 390).

הדיבור השבוע היה על כך שבג'אג' בונה כעת מפעל חדש לגמרי בהודו, שצפוי להתחיל לפעול בעוד כשנה וחצי, ובו ייוצר 490 החדש. אגב, בג'אג' גם הקימה שותפות עם טריומף הבריטית, והדיבור הוא שבאותו מפעל חדש ייוצרו גם דגמים שונים עבור טריומף.

 

 

ימאהה השיקהNMax 125  מחודש

 

יאמהה N Max 125 מחודש הושק השבוע ביפן, עם עיצוב חיצוני כמעט זהה לקודם, מנוע בהספק דומה לקודם אבל עם התאמה לתקני אירו 5, ורשימת אבזור מכובדת מאד. הדבר הראשון שתופס את העין בקטנוע החדש זה דווקא תג המחיר שאיתו הוא מושק ביפן, ונזכיר שאנחנו מדברים על מדינה שבה יוקר המחיה נחשב גבוה. ובכן, הקטנוע המחודש עולה שם פחות מ-3,800 דולר, כלומר קרוב ל-11,000 שקלים, לעומת כ-19,000 ש"ח שעולה הדגם הנוכחי בישראל.

תחילת המכירה של הדגם החדש בעולם צפויה ב-28 ביוני, ורשימת האבזור כוללת פנסי LED מלפנים ומאחור ותאורת יום, משקף נאה מלפנים, תצוגה דיגיטלית ללוח המכשירים, קישוריות בלוטות' וגלגלי 13 אינטש עם בלמי דיסק מלפנים ומאחור. השיפור המשמעותי ביותר מבחינת האבזור: מיכל הדלק הוגדל מכ-7 ליטרים ל-11 ליטרים, מה שמגדיל משמעותית את טווח הנסיעה בין תדלוקים.

לקטנוע נוספה מערכת "דומם והנע" (מעצבנת) שמדוממת את מנוע ה-124 סמ"ק מקורר המים ובעל תזמון השסתומים המשתנה בעת עצירה, ומחזירה אותו לחיים עם נגיעה במצערת. תחת סעיף הבטיחות בולטת מערכת בקרת משיכה.

 

 

דגמי האנדורו החדשים של רייחו בישראל

קבוצת HM מוטו החלה לשווק בישראל את דגמי האנדורו החדשים של רייחו. רייחו היא יצרנית בוטיק ותיקה למדי בתחום האנדורו, ולאחרונה היא ביצעה קפיצת מדרגה כאשר רכשה את קווי ההרכבה ואת הזכויות לשימוש בכל דגמי גאס גאס האחרונים שלא נמכרו לק.ט.מ.

בעת ההשקה מציעה רייחו בישראל דגמי אנדורו דו-פעמיתיים בנפחי 250 ו-300 סמ"ק בגרסאות "רייסינג" או "פרו", ואת דגמי ריינג'ר 200 או 300 סמ"ק שמיועדים לרוכבים רגועים או מתחילים. הדגמים מאובזרים היטב ומוצעים עם מחירים אטרקטיביים אפילו ביחס לדגמי גאס גאס שנמכרו בארץ: החל מ-53 אלף ש"ח לדגם MR 250 רייסינג ו-56 אלף ש"ח לדגם MR300 רייסינג. הפרטים המלאים כאן.

 

 

האדוונצ'ר הגדול של ווג נחת בארץ

אל שוק האדוונצ'רים הבינוניים נוסף השבוע מתחרה מעניין נוסף: 650DS מתוצרת יצרנית האופנועים 'ווג'. מדובר בדגם הבכיר במשפחת האדוונצ'רים של המותג הסיני, והוא מונע באמצעות מנוע סינגל מתוצרת רוטאקס. האופנוע מציע מפרט מכובד שכולל מתלים מתכוונים מתוצרת קאייבה, בלמים של ניסין ו-ABS עם אפשרות ניתוק בירידה לשטח. המחיר מתחיל ב-54 אלף ש"ח לגרסה הרגילה ו-60 אלף ש"ח לגרסת X שכוללת גם חישוקי שפיצים וזיווד מקורי. הפרטים המלאים כאן.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד