לרכוב כמו גיבור על: האופנועים המדהימים מהקומיקס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לוולברין יש הארלי, לוונדר וומן יש קוואסקי ולבאטמן יש משהו מוזר עם מנוע עצום של הונדה. גם גיבורים מעדיפים דו״ג

מה לעשות, לפעמים לגיבורי על אין כוח לעוף, לטוות חוטים או לעשות טלפורט ממקום למקום. לכן, בעיקר בערים עמוסות, חלקם בוחרים לעלות על כלים דו-גלגליים. ריכזנו לכם כמה מהכלים המרשימים שהופיעו בסדרות ובסרטי גיבורי על.

ה"באטפוד" של באטמן:

בסרט ״האביר האפל״ מ-2008 וב״עלייתו של האביר האפל״ מ-2012, רוכב כריסטיאן בייל על אחד הכלים המרשימים שנראו בקולנוע. הוא עוצב על פי רעיון של הבמאי כריסטופר נולאן ומעצב ההפקה נתן קראולי, וכלל מנוע של הונדה בנפח 750 סמ״ק, גוף מפייברגלאס ואגזוז מוסתר. החלק המרשים ביותר בו הוא שני צמיגים ברוחב של כ-80 סנטימטרים, שבדרך כלל מותקנים על מכוניות מרוצי דארג.

האופנועים של וונדר וומן

הרבה לפני שגל גדות עשתה לנו כבוד עצום בעולם, הייתה וונדר וומן אחרת.  לינדה קרטר היתה זאת שהפכה את הדמות למפורסמת מחוץ לקהילת הקומיקס, וזאת בזכות סדרת הטלווזיה על הדמות הנערצת ששודרה בשנות השבעים. במהלך שלוש עונות הסדרה היא רכבה הן על ימאהה IT175 והן על קוואסקי KE175.

ה״הל סייקל״ של גוסט ריידר

טוב, גוסט ריידר אולי לא גיבור על אלא נוול על, אבל אנחנו באנו לדבר על אופנועים. בשני הסרטים שמבוססים על סדרת הקומיקס – שהתפרסמה לראשונה ב-1972 – רוכב ניקולס קייג׳ על שני אופנועים שונים בעלי גלגלי אש. בסרט הראשון מ-2007 היה זה צ׳ופר המבוסס על הארלי דיווידסון, ובסרט השני מ-2011 הלכו בהפקה עם ימאהה Vmax.

ה״באטסייקל״ של באטמן

חוזרים לבאטמן, אך הפעם לתצורה הרבה יותר קלאסית שלו. בשנות ה-60 כבש אדם ווסט, בתפקידו כאיש העטלף, את מסכי הטלוויזיה בארצות הברית. במהלך 120 פרקי סדרת באטמן רכב ווסט על שני אופנועים: הראשון היה הארלי עם סירה, שנועדה כמובן לדמות המשנה רובין. אופנוע זה הופיע רק בפרק אחד בעונה הראשונה, כשהיורש שלו זכה להרבה יותר פרסום. היה זה ימאהה קאטלינה 250 שזכה לעיצוב מחדש על ידי מעצב כלי הרכב טום דניאל. האופנוע הופיע גם בסרט שנעשה ב-1966, וכיום הוא שמור במוזיאון בלוס אנג׳לס.

ההארלי של וולברין

וולברין הוא האקס-מן שהכי מזוהה עם אופנועים. המוטאנט החל להופיע בחוברות קומיקס בשנת 1974, ובסדרת הסרטים שיצאה על החבורה בשנת 2000 גילם אותו יו ג׳קמן. בסרט שמתמקד בדמות של וולברין, אשר יצא לאקרנים בשנת 2009, הוא רוכב על הארלי דיווידסון DuoGlide. עם זאת, בהפקת הסרט עשו פאדיחה קטנה לה ישימו לב רק חנונים אמיתיים: בסרט עצמו ובחומרי הקידום מופיעים שני אופנועים שונים – עם מתלים אחוריים לא זהים.  

כתבות נוספות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד