לראשונה בישראל: אופנוע יעודי למרוצי כביש זמין באולם התצוגה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מרוצי האופנועים בישראל ממשיכים להתפתח, כשמעתה ניתן לרכוש באולמות התצוגה קאוואסאקי נינג'ה 400 מוכן למסלול ברישוי אפור

הספורט המוטורי בישראל ממשיך להתפתח בצעדים מדודים. על שלושת מסלולי האספלט המקומיים מתקיימות כמה סדרות מרוצים של אופנועי כביש באופן קבוע, בהן הרוב המוחלט של האופנועים בקטגוריות השונות הינם אופנועים בעלי רישוי כביש שהוסבו לעבודת מסלול, זאת למעט מספר אופנועי כביש סטנדרטיים בודדים שנרכשו עם רישוי תחרותי אפור.

כעת, לראשונה בישראל, מציעה חברת מטרו מוטור אופנוע מסלול ייעודי לתחרויות אותו ניתן יהיה לרכוש באולמות התצוגה. מדובר בגרסת מרוצים של קאוואסאקי נינג'ה 400 החדש המיועדת לרוכבים בקטגוריית הסופרספורט לאופנועים עד 500 סמ"ק. הקטגוריה שהיא הפופולארית ביותר מבחינת כמות הרוכבים, עממית יחסית מבחינת עליות התפעול וחשוב לא פחות: מותאמת למסלולים הישראלים הקטנים יחסית לסטנדרט של המסלולים בעולם.

האופנוע המכונה נינג'ה 400RE הוא לא גרסת מרוצים שפותחה על ידי קאוואסאקי עצמה, אלא מהדורה משודרגת בפיתוח מקומי של יבואן. גרסת המרוצים נבדלת מהנינג'ה 400 הסטנדרטי בניהול מנוע מלא של Power Comander, מערכת פליטה מלאה מותאמת למרוצים של אקרפוביץ', קוויק שיפטר דו-כיווני ומצמד מחוזק. המתלים שודרגו עם בולם אחורי XXT11 עם כיוונון מלא ומזלג עם קרטריג' מתכוונן מתוצרת ביטובו, הותקנו רגליות מרוצים מתכוונות והפרינג הוחלף בפרינג מרוצים דק וקל יותר. הפנסים ואביזרי הרישוי הושלו מן האופנוע מה שעוזר להוריד את משקלו הרטוב ל-140 ק"ג, 28 ק"ג פחות מאשר נינג'ה 400 סטנדרטי.

מחירו של קאוואסאקי נינג'ה 400RE עומד על 53 אלף ש"ח ברישוי אפור. עם זאת, ניתן יהיה לקבל את האופנוע גם בתצורה של רישוי כביש ללא מערכת ניהול המנוע ופרינג המרוצים ועם מערכת פליטה של אקרפוביץ' המותאמת לכביש. מחירו של האופנוע בתצורה זו יהיה 57 אלף ש"ח, 14 אלף ש"ח יותר ממחירו של נינג'ה 400 סטנדרטי.

עכשיו רק נותר לראות אם תצליח גרסת המרוצים של הנינג'ה 400 לקצור הצלחות על המסלול, מה שלבטח ידרבן יבואניות נוספות להציע גרסאות ספורטיביות משלהן, מה שיקפיץ את הספורט המוטורי בישראל עוד שלב קדימה.

צילומים: רונן טופלברג

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד