לקראת 2020: מנוע מקורר אוויר מוגדל לקרוזרים של אינדיאן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אינדיאן מציגה את הקרוזרים הגדולים העדכניים שלה לקראת 2020 ומפתיעה עם מנוע מקורר אוויר מוגדל בנפח של 1,901 סמ"ק שמצטרף להיצע הדגמים

אינדיאן מציגה בימים אלו את חידושיה בהיצע הדגמים לשנת 2020 בימים, והצליחה לחולל הפתעה כאשר חשפה את דגמי הקרוזר הגדולים עם מנוע חדש. לא, זה אינו המנוע מקורר המים המסקרן בעל תזמון השסתומים המשתנה עליו שוקדים באינדיאן כדי לעמוד בתקנות זיהום האוויר המחמירות, אלא מנוע מקורר אוויר חדש המצטרף אל מנוע ה-Thunder Stork 111 המשרת את הקרוזרים הגדולים של החברה.



המנוע החדש הוא למעשה גרסה מוגדלת של מנוע ה-111 והוא מכונה 116 , כמקובל על פי נפחו באינצ'ים מעוקבים. הגדלת הנפח התבצעה על ידי הגדלת קדח הבוכנה ב-2.2 מ"מ ל-103.2 מ"מ, בעוד מהלך הבוכנה נותר על 113 מ"מ. בסך הכל נוספו למנוע 79 סמ"ק נוספים שהביאו אותו לנפח של 1,901 סמ"ק, במקרה או שלא, בדיוק כמו השנה בה נוסדה אינדיאן. היתרון של הגדלת הנפח בא לידי ביטוי בנתון המומנט שצמח בכמעט קג"מ שלם ועומד על 17.4 קג"מ בריאים.

עם המנוע החדש מתאפשר לאינדיאן לרענן את היצע הדגמים הקיים, כשמצד שני יתכן מאד שהנפח המוגדל מסייע לעמוד בתקנות זיהום אוויר המחמירות. אם כך הדבר, לא מן הנמנע שעד להופעת המנוע מקורר המים הגדול העתידי של אינדיאן יתפוס מנוע ה-116 את מקומו של מנוע ה-111 כמנוע מקורר האוויר היחיד בהיצע של אינדיאן בעידן בו מקוררי האוויר בסכנת הכחדה.


בנתיים המנוע החדש יגיע מעתה כסטדרט בכל דגמי משפחת הצ'יפטיין, בגרסאות ה-Dark Horse של דגמי ספרינגפילד ורודמאסטר וברודמאסטר הרגיל. יתר הדגמים ימשיכו להיות מוצעים עם מנוע ה-111 הוותיק.

השנה מקבל אינדיאן רודמאסטר לראשונה את חבילת ה-Dark Horse יחד עם המנוע החדש, כשההבדלים ביחס לדגם הרגיל הם צביעה שחורה למנוע ומכלולים ההיקפיים חישוק "19 קדמי במקום "16, חישוקים שחורים, סט מזוודות אווירודנמי ואפשרות לצבע שחור או אדום בגימור מט.

דגם נוסף עם מנוע ה-116 הזוכה לעדכונים הוא צ'יפטיין עלית, מהדגמים היקרים בהיצע של אינדיאן. לכבוד שנת 2020 מקבל צ'יפטיין עלית מערכת שמע חדשה עם רמקולים מוגדלים בפריניג בעלי עוצמה גבוהה ב-50%, צביעה דו-גוונית בגימור קריסטל, מדרכי רגליים חדשים ומשקף גדול חדש.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד