ליפאן משיקה את E4 החשמלי באירופה

ליפאן E4 מושק באירופה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האופנועים הסינית משיקה באיטליה קטנוע חשמלי עם שלוש גרסאות הספק ומכלולים עיקריים מתוצאת חברת בוש הגרמנית. המחיר: החל מ: 2,917 דולר לפני הטבות מס שמוזילות אותו ב-30-40%.

יצרנית האופנועים הסינית 'ליפאן' השיקה לאחרונה באיטליה – אחת המדינות שמובילות את השימוש בקטנועים באירופה, קטנוע חשמלי קטן וזול שנקרא E4 ומציע שלוש גרסאות הספק – עם 1,900, 3,200 ו-4,750 ואט. הקטנוע, שקיבל תקינה אירופאית, מונע באמצעות מנוע מתוצרת בוש וניזון מסוללות ליתיום-יון עם תאים מתוצרת חברת LG.

 

ליפאן E4 מושק באירופה

 

E4 הוא דגם שני, אחרי E3, שליפאן מוכרת באירופה, והוא עוצב והונדס באיטליה באופן שיתאים לצרכי השוק האירופאי. זה ניכר החל בעיצוב וכלה בשימושיות שלו. יש לו שלדת פלדה, זרוע אחורית שבנויה מאלומיניום, טלסקופים קדמיים בקוטר 33 מילימטר, והוא מתגלגל על גלגלים בקוטר 12 אינטש שנבלמים באמצעות שני דיסקים.

מתחת למושב נמצאת סוללה חשמלית אחת עם אופציה לסוללה כפולה, אבל זה חוסם, תרתי משמע, את האפשרות לאחסן שם קסדה מלאה או אפילו "קסדת חצי".

הגרסה הבסיסית, עם מנוע ה-1,900 וואט (2.6 כוחות סוס), מיועדת בעיקר לרוכבים מתחילים ומהירותה מוגבלת ל-45 קמ"ש, ואם בוחרים באופציה לסוללה כפולה אפשר לקבל טווח נסיעה מכובד של עד 160 קילומטרים (או כ-80 ק"מ לסוללה בודדת). כל סוללה, שמיוצרת על-ידי חברת 'גרינווי' תוך שימוש בתאי סוללה מתוצרת LG, כאמור, שוקלת 12 קילוגרם.

 

 

גרסת ה-4,740 וואט (5.1 כוחות סוס) מגיעה למהירות מרבית של 70 קמ"ש ואם לא סוחטים אותה יותר מידי היא אמורה לספק טווח נסיעה של 120 קילומטרים. כל הגרסאות נטענות משקע חשמל ביתי בהספק של 4 או 8 אמפר, אפשר לטעון אותן על הכלי עצמו או בנפרד ממנו, ומשך הטעינה – בין שלוש ורבע לשש וחצי שעות, נקבע על-ידי גודל הסוללה ועוצמת זרם החשמל. אין אפשרות לטעינה מהירה, אך יש אפשרות להחלפת סוללות.

 

 

ל-E4 יש תאורת LED מלפנים ומאחור (וגם לאיתות), ובגרסאות היקרות יותר מותקנת תצוגת TFT עם קישוריות בלוטות' ובחירה בין שלושה מצבי נהיגה לעומת תצוגת נוריות LED ומצב נסיעה בודד בגרסה הבסיסית. תצוגת ה-TFT מציגה את כמות האנרגיה שנותרה בסוללה, התרעת התחממות יתר של הסוללה, ומחוון גרפי של שימוש בחשמל, בעוד שבתצוגה הבסיסית יש מד מהירות, מד מרחק כולל, מחוון מצב חניה ומחוון מצב חשמל שנותר בסוללה.

 

ליפאן E4 מושק באירופה

אפשר לקבל את E4 בכל צבע שתבחרו ובתנאי שזה יהיה "אפור גרפיט" (עם קישוטים כחולים), והמחירים נעים בין 2,917 דולר לסוללת 1,900 וואט בודדת, 3,649 דולר אם מוסיפים סוללה כפולה או 5,236 דולר לגרסת ה-4,750 וואט. אבל אם המחירים הנמוכים האלה לא מעצבנים אתכם מספיק כדאי לדעת שלקוחות אירופאים זכאים לסובסידיות בעת רכישת רכב חשמלי, ובהתאם למדינות השונות הם יחסכו בין 30% ל-40%.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד