לונג'יה מרחיבה את היצע הדגמים לקראת 2022

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
חברת מוטו 24 מתכננת להרחיב את היצע הדגמים של מותג לונג'יה בישראל בשנת 2022 כשבתבפריט קטנוע בעיצוב אדוונצ'ר וגם אופנועי קאסטום זולים

המותג הסיני "לונג'יה" המיובא על ידי קבוצת מוטו 24 שנחת בישראל השנה מתכוון להרחיב את פעילותו בשנת 2022. עד כה שיווק המותג בישראל את Vmax, קטנוע ספורט-מנהלים בנפחי 125 ו-300 סמ"ק, אך כבר בקרוב יצטרפו אליו דגמי קטנועים נוספים, יחד עם תחילת שיווק דגמי האופנועים של לונג'יה.

בשלב ראשון, לצד VMax 300 המותאם לתקינת יורו 5, נוחת כאן קטנוע עירוני חדש בנפח 125 סמ"ק חדש בשם X-1. הקטנוע המתאפיין בעיצוב ספורטיבי מודרני, ומונע באמצעות מנוע מקורר אוויר מוזרק המספק 8.7 כ"ס צנועים למדי. המפרט כולל חישוקי 13 אינטש מלפנים ומאחור, צמד בלמי דיסק עם מערכת בלימה משולבת (אך ללא מערכת ABS) ותאורת LED מלאה מלפנים ומאחור. המחיר עומד על 13,900 ש"ח המציבים אותו בצד הזול של שוק הקטנועים מל דגמים כמו סאן יאנג ג'ט.

יחד עם X-1 מתחילה מוטו 24 לשווק גם את דגמי האופנועים של לונג'יה, כשהחלוץ בהם הוא דגם המעוצב בסגנון קאסטום ונקרא נבאדה. הנבאדה מגיע בשלב זה בגרסת 250 סמ"ק המצוידת במנוע בתצורת וי טווין לא אופיינית לקטגוריית נפח שכזו. האופנוע שם דגש בעיקר על העיצוב והפוזה, הכרחי בהתחשב ביעוד ובכך שהמנוע בעל נפח צנוע של 19 כ"ס. גם תג המחיר צנוע למדי: 27 אלף ש"ח כולל מערכת ABS.

אופנוע קאסטום נוסף שיצטרף להיצע בעוד מספר חודשים הוא ה-V-Bob המציע עיצוב הנוטה יותר לסגנון הבובר עם צמיגים בשרניים. כאן כבר מדובר באופנוע קצת פחות בסיסי, לפחות בגזרת המנוע עם וי טווין בזווית 90 מעלות מקורר מים המספק 72 כ"ס. תג המחיר לא ידוע נכון לעתה, אבל אנו מעריכים שהוא ינוע באזור ה-50 אלף ש"ח.

בהמשך השנה צפוי לנחות גם XDV המסקרן (בתמונה הראשית) שמצטרף לאופנת קטנועי האדוונצ'ר שהולכת ומתעוררת. ל-XDV עיצוב קרבי עם סממנים אופייניים לסגנון האדוונצ'ר כמו משקף זקוף, כידון גבוה ופלסטיקה היקפית מושחרת. מרווח גחון של 16 ס"מ גדול במקצת מקטנועים סטנדרטיים וכך גם גובה המושב העומד על 805 מ"מ. כמו ה-VMax, גם ה-ADV יוצע עם מנועי 250 או 300 סמ"ק שמקורם בפיאג'ו עם הספקים של 24 ו-25 כ"ס בהתאמה. המפרט הטכני כולל מזלג קדמי הפוך מתוצרת קאייבה, מערכת ABS, מסך TFT המשמש כלוח מחוונים ופרטי אבזור כמו חיישן לחץ אוויר בצמיגים ומחממי ידיים. מחירו של ה-XDV טרם פורסם נכון לעתה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד