להעמיס את האופנוע על טנדר במיליון ש"ח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ב.מ.וו מציגה גרסת טנדר כקונספט על בסיס רכב הפנאי הגדול והיוקרתי שלה, ומדגישה שהוא שימושי במיוחד כדי להעמיס עליו אופנוע. השאלה הגדולה היא מי יעמיס אופנוע על טנדר בשווי של כמיליון ש"ח

מי שמחזיק בבעלותו אופנוע תחרותי יודע שהדרך הטובה ביותר להביא אותו למסלול או לשטח היא באמצעות טנדר. כנראה שבב.מ.וו גם חושבים כך, וכאשר חשפו לפני מספר ימים את טנדר הקונספט החדש שלהם בחרו להדגיש את השימושיות שלו על ידי העמסתו לארגז של F850GS, אופנוע האדוונצ'ר בנפח בינוני של הבאוורים, שמתאים בגודלו ובמשקלו לארגז הטנדר המוצג. קצת לא ברור למה להעמיס בארגז אופנוע שאפשר לרכב עליו בכביש ובשטח, אבל כיוון שאין לבאווארים בהיצע אופנוע מוטוקרוס הדורש ניוד כנראה ש-F850 GS היה האופנוע הזמין הראשון אותו מצאו במחסן.



כיוון שאנחנו אתר שעוסק באופנועים, לא נרחיב בפירוט על הקונספט, אבל רק נציין שמדובר בגרסת טנדר על בסיס ה-X7 רכב הפנאי הגדול והיקר ביותר באגף האיקסים של ב.מ.וו. הטנדר מצויד במנוע טורבו המספק 340 כ"ס ומאובזר לעייפה בכל אביזר יוקרה עליו ניתן לחשוב. היוקרה ממשיכה גם לארגז הטנדר שמדופן בעץ טיק בסגנון המקובל בסיפוני יאכטות. לא ממש המשטח שעליו הייתם מעמיסים אופנוע או משהו שיכול ללכלך ולשרוט אותו. בהתחשב שמחירו של ב..מ.וו X7 סטנדרטי הוא באזור המיליון שקלים, לא בטוח שגם אם היינו יכולים להרשות לעצמנו טנדר שכזה לא היינו משתמשים בו למטרות הובלה שונות גם של אופנוענו האהוב.

ביננו, אם כבר יש לך ב.מ.וו F850 GS או כל אופנוע אחר, במקום להעמיס אותו על הארגז עדיף פשוט לרכב עלי בכל הזדמנות שאפשרו. בשביל זה אופנועים קיימים.


ב.מ.וו F850 GS במבחן דרכים

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד