לא רק אופניים: סופר 73 מציגה אופנוע חשמלי ראשון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית האופניים השיקית סופר 73 מקליפורניה רוצה לטפס לליגה של הגדולים ומציגה אופנוע חשמלי ראשון שקורץ לדור הצעיר

לא מעט מיצרניות אופנועים המוכרות לנו החלו את דרכן בייצור אופניים. עידן ההנעה החשמלית פותח בפני יצרניות אופנים שוב את האפשרות לבצע את קפיצת הדרך הטכנולוגית כזו, ואכן זה מה שעושה יצרנית האופנים "סופר 73" שמציגה בימים אלו קונספט לאופנוע חשמלי ראשון מתוצרתה.

זה בסדר אם לא שמעתם על סופר 73. מדובר ביצרנית אופניים חשמליים צעירה מקליפורניה שהחלה את פעילות בשנת 2016. החברה מציעה שלל דגמי אופניים עם סיוע של מנוע חשמלי, כאשר הגימיק המאפיין אותם הוא עיצוב רטרו מינימליסטי בהשראת אופני BMX ראלי והקרוס של שנות ה-70. כמוצר אופנתי האופניים החשמליים של סופר 73 לא זולים, אבל זוכים לביקוש בקרב היפסטרים צעירים וחובבי סטיילינג.

האופנוע החשמלי אותו חשפה החברה נקרא C1X כשהוא מיועד להיות אופנוע חשמלי עירוני ומציע ממדים קומפקטיים כמעט כמו של האופניים אותם מייצרת החברה. גם שלדת הצינורות החשופה, עיצוב המושב והכידון סטייל אופני BMX מזכירים מאד אופניים, כשהחישוקים בקוטר 15 אינטש עם כיסויים אטומים אווירודינמיים קרובים בגודלם לאלו של קטנוע ועוטים עם צמיגי כביש ספורטיביים.

למרות שמדובר באופנוע עירוני בייעודו, בסופר 73 מצהירים כי הוא יכול להגיע למהירות מרבית של 120 קמ"ש. הספק המנוע החשמלי לא פורסם, אך ניתן לספר כי הוא יושב על ציר הזרוע האחורית ומניע את הגלגל האחורי באמצעות שרשרת. כדי לפנות ולבלום בהתאם מצויד C1X במזלג קדמי הפוך מתוצרת WP ודיסקי בלימה פרפריים מלפנים ומאחור.
לטענת החברה סוללת האופנוע הקבועה מותקנת במרכז השלדה תחת כיסוי פלסטיק מעוצב אמורה לספק טווח נסיעה עירוני של 160 ק"מ, כאשר טכנולוגיית טעינה מהירה תאפשר להטעין אותה ל-80% תוך פחות שעה.

אם התלהבתם מה-C1X תצטרכו להממתין כשנה וחצי עד להופעת הגרסה הסדרתית. עד אז, תוכלו לפתוח הזמנה באתר החברה תמורת מקדמה של 73 דולרים. מחיר האופנוע הסופי לא פורסם אבל הוא לא אמור להיות זול בהתחשב במחירי האופניים של סופר 73 שנעים בטווח של 2500-4000 דולר.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד