ימאהה חושפת WR450 חדש ל-2019

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
לקראת 2019 מציגה ימאהה דור חדש לחלוטין לאופנוע האנדורו הבכיר שלה, כשהבסיס הוא ה-YZ540F החדש מהשנה שעברה

בדיוק לפני 20 שנה הציגה ימאהה לראשונה את ה-WR400F, והפכה להיות מבין החלוצות בעידן אופנועי האנדורו הארבע-פעימתי המודרני. החידוש הגדול של ה-WR לא היה באימוץ מנוע הארבע הפעימות, שכן היו אופנועים כאלו לפניו, אך הוא היה מבין אופנועי האנדורו הראשונים שחלקו בסיס משותף עם דגמי המוטוקרוס, תפישה שהפכה להיות מהר מאד מקובלת על ידי ארבעת היצרניות היפניות.

בימים אלו חושפת ימאהה דור חדש ל-WR450 לקראת שנת 2019, אותו היא מגדירה כדור חדש לחלוטין, זאת זאת לאחר שהשינוי המשמעותי האחרון בתולדות הדגם היה לקראת שנת הדגם 2016. ימאהה WR450F החדש מגיע בדיוק שנה לאחר שהציגה ימאהה YZF450F חדש, שתורם את הבסיס המכאני.




במהדורה החדשה שומר WR450F על המנוע ההפוך (פתח יניקה מלפנים ופליטה מאחור), כשהוא מתבסס על מנוע ה-YZ. למעט התקנת פילטר אוויר פתוח, בימאהה לא פירטו אודות השינויים הפנימיים שנעשו במנוע. אך בהתחשב בעובדה שהוא מבוסס על מנוע ה-YZ החדש של 2018 אזי הוא כולל לא מעט חלקים חדשים, מערכת הזרקה ומערכת ניהול משופרות, המבטיחות לטענת אנשי ימאהה יותר תפוקה ורצועת כוח רחבה יותר.

המנוע מציע שתי מפות הצתה לבחירת הרוכב על ידי מתג הממוקם על הכידון, כשכמו ב-YZ450F, גם ה-WR החדש מתאפשרת שליטה וכיול של מאפייני המנוע באמצעות אפליקציה המותקנת בטלפון הסלולרי ודרכו ניתן לצפות בנתוני רכיבה שונים. אפשרות השליטה באפליקציה מוצעת כאופציה כחלק מחבילת מרוצים המוצעת לרוכשים בעלי הכוונות הקרביות. תיבת ההילוכים הכוללת חמישה יחסי העברה חוזקה, וישנו כעת גם מצמד חדש בעל עמידות משופרת.



השלדה בדגם החדש זהה לזו של ה-YZ, כשהיא צרה וקלה יותר, אך לטענת ימאהה גם קשיחה מבעבר. אזור ראש ההיגוי ומיכל הדלק שונה כדי שיוכל להתאים למיכל הדלק החדש שנפחו עלה ל-7.9 ליטרים, וישנה גם זרוע אחורית חדשה וארוכה יותר. שינויים משמעותיים נעשו גם בתחום המתלים הכוללים מזלג עם שיכוך משולב שמן/אוויר מתוצרת קאייבה עם קפיצים בעלי מהלך ארוך יותר וכיול חדש. הבולם האחורי זהה לזה של ה-YZ450F, אך עבר כיול המתאים לרכיבת אנדורו ובעל קיבולת שמן מוגדלת לשיפור השיכוך. אליו מצטרף קפיץ חדש שקוטרו גדל ב-11.5 מ"מ וקל יותר ב-350 גרם בהשוואה לקפיץ ב-WR הקודם.



נוסף לכל אלו, ימאהה WR450F  החדש קיבל כידון חדש ויחידת מושב חדשה ונמוכה יותר לשיפור תנוחת הרכיבה, יחידת תאורה קדמית בעיצוב חדש ועם יכולת תאורה משופרת וגרפיקה עדכנית לפלסטיקת האופנוע. ימאהה WR450F אמור להגיע אל הדילרים באירופה בסוף חודש אוקטובר, מה שאומר שבישראל נראה אותו קרוב לוודאי בתחילת שנת 2019.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד