ימאהה חוגגת 60 שנות גרנד פרי עם מהדורה מיוחדת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ימאהה מציינת 60 שנה לפעילותה בגרנד פרי אופנועים ומציגה מהדורה מיוחדת לדגמים הספורטיביים שלה

יצרניות האופנועים אוהבות ציוני דרך בשנים עגולות ומנצלות אותן לא פעם להנפקת מהדורות וגרסאות מיוחדות, גם אם הציון ההיסטורי שולי למדי. ימאהה לא חורגת מהמקובל, כשהשנה היא מציינת 60 שנה מאז נכנסה לראשונה להתחרות באליפות הגרנד פרי אופנועים. לכן לא מפתיע שלכבוד זאת היא משחררת מהדורה מיוחדת למשפחת דגמי ה-R הספורטיבית שלה.

בציון דרך היסטורי שכזה ציפינו לאיזו מהדורה מיוחדת עם פרינג מסיבי פחמן, שלדה מטיטניום וכנפונים של F35, אבל עיקרה של המהדורה המיוחדת מסתכם בצביעה שהיא הומאז' לאופנוע איתו זכתה ימאהה בתואר האליפות הראשון שלה בגרנד פרי בשנת 1964, בקטגוריית ה-250 סמ"ק. מאז ועד היום קטפה ימאהה כמה עשרות אליפויות יצרנים ורוכבים ולמעלה מ-500 ניצחונות בקטגוריות השונות.

ימאהה מזוהה בעשורים האחרונים עם הצבע הכחול, אך הצביעה במהדורה המיוחדת מחזירה אותנו למקורות עם גוף בצבע לבן ופסים אדומים בצדדים. פס אדום נוסף נמצא על מיכל הדלק ואליו מצטרף פס צהוב בחזית הפרינג – אזכור לדגמי שנות ה-70 של ימאהה. את החבילה משלימים חישוקים מוזהבים שתמיד נראים טוב.

ימאהה תציעה את הצביעה המיוחדת בדגמי R125, R3, R1 ו-R7 החדש, כשבאופן מעניין ויתרה להציג אותה ב-R6. המהדורה המיוחדת תהיה זמינה באירופה החל מחודש נובמבר, ונקווה שנראה אותה גם אצלנו בהקדם.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד