יום הרוכבת הבין לאומי 2017

יום הרוכבת הבין לאומי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הגרסה הישראלית של יום הרוכבת הבינלאומי התקיימה השנה בפעם השישית ברציפות וכללה שלושה מסלולי רכיבה ואירוע חגיגי מסכם בפארק רעננה

מזה 11 שנים ברציפות מתקיים בכל יום שבת הראשון בחודש מאי אירוע "יום הרוכבת הבין-לאומי" ( INTERNATIONAL FEMALE RIDE DAY), ולפני שש שנים החלו לציין את המועד הזה גם בישראל.

האירוע העולמי אורגן לראשונה על-ידי ויקי גריי, רוכבת מרוצים לשעבר ומדריכת רכיבה אשר זיהתה מחסור במידע לרוכבות נשים כאשר החלה להתחרות בקטגורית הסופרספורט באירופה. גריי היא בין המקימות של עמותה שמטרתה תמיכה ועידוד של רכיבת נשים, וזו לא רק מקיימת את 'יום הרוכבת' במקומות רבים מסביב לעולם אלא גם מפעילה את אתר האינטרנט motoress.com.

"יום הרוכבת" נועד להגביר מודעות לרוכבות אופנועים, וזאת גם הזדמנות עבור הרוכבות להציג את התשוקה, היכולת וההתלהבות שלהן מרכיבה על אופנועים, ולעודד נשים נוספות להצטרף אליהן.

המסורת הישראלית, כמו אירועים מיובאים אחרים, החלה כאירוע אינטימי של מספר רוכבות אשר פשוט ציינו אותו ברכיבה. זה היה לפני שש שנים, כאמור, ומאז הוא התפתח לאירוע גדול אשר מאורגן בהתנדבות וכולל רכיבה משותפת שמסתיימת במפגש חגיגי.

השנה אורגן האירוע הישראלי, שנערך ביום שבת ה-6 במאי, על-ידי חדווה שילן בעזרת מספר רוכבות נוספות.

רכיבת הכביש נחלקה השנה לשתי קבוצות רכיבה, ולראשונה מאז תחילת המסורת הישראלית נוספה הפעם גם קבוצה שביצעה רכיבה בשטח.

בסך הכול השתתפו ברכיבה כ-130 רוכבות שסיימו את המסלולים שלהן בפארק רעננה – שם מתארח האירוע זאת הפעם השלישית. לחלק המסכם, בפארק, הצטרפו רוכבים, בהם גם בנים, ובנוסף למוסיקה שהתנגנה בשטח נערכה בין המשתתפים גם הגרלה נושאת פרסים.

היה מאד מרענן ונחמד לראות מספר רב של אופנועים, רוכבות ורוכבים – בעיקר לנוכח ה"יובש" באירועים דו-גלגליים בישראל וגם מכיוון שזהו אירוע שמוקדש כולו לנשים רוכבות.

צילום: אלכס גילנסון 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד