טריומף TFC: חטיבה חדשה לאופנועים במהדורה מיוחדת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
טריומף מציגה חטיבה חדשה שתייצר גרסאות מיוחדות ואקסלוסיביות על בסיס הדגמים הקיימים. לצד האופנוע הראשון של החטיבה המבוסס על הת'רוקסטון נחשפה גם גרסת טרום ייצור לרוקט 3 החדש

מהדורות מיוחדות ויוקרתיות הן הנשק של יצרניות האופנועים כדי לקחת דגמים סדרתיים ולהפוך אותם לנחשקים וסקסיים יותר. והדבר נכון בין אם מדובר בדגם המוני רב מכר ובין אם מדובר באקזוטיקה סופר יקרה. בשנים האחרונות יש יצרניות שהפכו את המהדורות המיוחדות למומחיות, כמו למשל MV אגוסטה שלקחה את הנושא צעד קדימה והציגה מחלקה שיעודה להנפיק גרסאות מיוחדות על בסיס דגמים קיימים. כעת גם טריומף הולכת בעקבות האיטלקים ומיציגה חטיבה כזו משלה תחת השם TFC – Triumph Factory Custom.

החטיבה החדשה תציע מהדורות מיוחדות שיעברו טיפול קוסמטי מקיף ושדרוג מכלולים, כאשר כל מהדורה תיוצר ב-750 עותקים ממוספרים. הדגם הראשון שזוכה לטיפול של חטיבת TFC הוא ת'רוקסטון 1200 שהפך מאופנוע ספורט רטרו לקפה רייסר סקסי ושרירי. מעצבי טריומף העניקו לת'רוקסטון פנס LED קדמי חדש עם מסכת פרינג ומשקף מעוגל בסגנון אופנועי המסלול של שנות ה-60 העשוי סיבי פחמן, יחידת מושב בודד תואמת וצביעה בצבעי שחור עם עיטורי זהב מעודנים.

מכלולי האופנוע שודרגו והמנוע מספק 107 כ"ס, 10 כ"ס יותר מאשר הת'רוקסטון הסדרתי, בין היתר הודות למערכת פליטה פתוחה מטיטניום וסיבי פחמן. בנוסף ישנם מתלי אוהלינס מוזהבים ומתכוננים במלואם מלפנים ומאחור, בלמים קדמיים רדיאליים מתוצרת ברמבו וצמיגי סופרספורט של מצלר בעיצוב קלאסי. מחיר האופנוע טרם פורסם אך אמור להיות גבוה משמעותית ממחירו של טריומף ת'רוקסטון R שמחירו כ-15 אלף דולר.

לצד הת'רוקסטון הסקסי חשפה טריומף גם את רוקט 3 TFC קונספט – גרסת טרום יצור לדור החדש של הפאוור קרוזר בעל המנוע המפלצתי אש ייחשף רשמית בגרסתו הסדרתית ב-1 במאי. טריומף רוקט 3 יצא לאוויר העולם בשנת 2004 ומיוצר בשינויים מינוריים עד היום, כשבליבו פועם מנוע טריפל אורכי בנפח של 2,294 סמ"ק, מה שהופך אותו אופנוע בעל המנוע הגדול ביותר ביצור סדרתי אי פעם.

הדור החדש של טריומף רוקט 3 אמור לשמור על הנוסחה המוכרת, אך כמו שניתן לראות בתמונות מציע עיצוב מודרני יותר, עם פנסי LED  קדמיים, יחידת זנב/מושב קומפקטית וחטובה ולוח מחוונים מודרני ודיגיטלי. חשב מכך, לרוקט 3 החדש תהיה חבילת אלקטורניקה מקיפה, כולל ABS ובקרת משיכה, שתאלץ להתמודד עם מנוע משודרג שיצמח בנפחו ל-2.5 ליטר ויציע הספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט אדיר של 24 קג"מ!

בקונספט ניתן להבחין בחלקי קרבון שונים, כמו למשל מסיט הרוח שמעל הפנסים או מגיני החום של המפלטים, ועוד נגיעות קוסמטיות שמגיעות מהחטיבה החדשה כדי להצדיק את שמה המתנוסס על דגם התצוגה. מן הסתם נגיעות אלו יוצעו כחלקי אפטר מרקט משלימים למי שירכשו את התפלץ החדש של טריומף כאשר יצא לשוק בקיץ הקרוב.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד