טריומף דייטונה 765 יערוך בכורה בסילברסטון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
אופנוע הסופרספורט החדש והמסקרן של טריומף יערוך בכורה ראשונה בעוד חודש במרוץ הגרנד פרי הבריטי במסלול סילברסטון

טריומף שחררה שלשום טיזר רשמי ראשון לקראת הצגתו של דייטונה 765 המסקרן. הטיזר המאוייר מרמז כיצד יראה האופנוע הספורטיבי של טריומף אשר יתפוס את מקומו של הדייטונה 675 שייצורו הופסק בשנת 201 והיה הנציג של טריומף במשך עשור בקטגוריית אופנועי הסופרספורט.

האיור שפורסם מגלה שלדיטונה 765 החדש יהיה עיצוב מודרני ואתלטי למדי, אך לא ראדיקלי/עתידני למראה כמו ימאהה R6, עם קווים שהם אבולוציה לדייטונה 675. העניין העיקרי באופנוע החדש הוא בגזרת המנוע. על פי המסורת של טריומף מדובר במנוע טריפל אשר נפחו כפי שנרמז משם האופנוע יעמוד על 765 סמ"ק. למעשה זהו אותו מנוע שכבר עושה בו שימוש טריומף בסטריט טריפל החדש, אך בורסיה קיצונית ומחוזקת האמורה להניב הספק גבוה מה-123 כ"ס שהוא מניב בסטריט טריפל.



מה שכמובן מעניין לא פחות הוא שמנוע זה הוא הבסיס למנוע בו נעשה שימוש באופנועי קטגוריית Moto2, שבה הפכה טריומף השנה לספקית המנועים של הסדרה במקום הונדה. כדי להדגיש את הקשר לאליפות היוקרתית ייחשף דייטונה 765 החדש ב-23 לאוגוסט במסלול סילברסטון בו יערך באותו סוף שבוע סבב הגרנד פרי אופנועים. הדייטונה 765 שייחשף במרוץ יהיה במהדורה מיוחדת שלטענת טריומף תהיה הדבר הקרוב ביותר לאופנוע Moto2 עם רישוי לכביש, ומן הסתם יהיה קיצוני ויקר משמעותית מהדייטונה 765 הסטנדרטי.

הפרטים המלאים ומפרט האופנוע יחשפו כאמור ב-23 באוגוסט, אך הוא יגיע לאולמות התצוגה של טריומף רק בחודש מרץ 2020. טריומף תייצר את האופנוע בכמות מוגבלת של 765 יחידות לאירופה ואסיה ועוד 765 יחידות לארה"ב. הדייטונה 765 הסטנדרטי אמור להיות מוצג רשמית בתערוכת מילאנו בסתיו הקרוב.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד