חדשות מאיטליה: ולנטינו רוסי שבר רגל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ולנטינו רוסי נפצע במהלך אימון רכיבת אנדורו. החשש הוא שהדוקטור שבר את רגלו

עדכון אחרון: 1 ספטמבר 07:00

הדוקטור שוב זקוק לדוקטור. ידיעות שהגיעו הערב מאיטליה מבשרות רעות למעריציו של ולנטינו רוסי: הוא נפצע ביום חמישי במהלך אימון רכיבת אנדורו בסמוך לביתו, ועל-פי הערכות ראשוניות שבר את רגלו הימנית.

הידיעות לגבי פציעתו של רוסי הגיעו מהמגזין האיטלקי גזה דלו ספורט שטען שהרוכב צפוי להיכנס לניתוח עוד הלילה, ואם אלה יתבררו כנכונות אזי מדובר בפציעה שזמן ההחלמה שלה הוא מספר שבועות.

המשמעות היא שרוסי ייאלץ לוותר על השתתפות במירוץ בסבב הביתי שלו, במסלול מיזאנו, אשר ייערך בשבוע הבא. ייתכן שהוא אף ייאלץ להיעדר מסבבים נוספים.

עד תום עונת המוטוג'יפי הנוכחית נותרו שישה מרוצים, ורוסי נמצא בינתיים במקום הרביעי בדירוג הרוכבים ובפער של 26 נקודות מאנדראה דוביציוזו. למרבה הצער, פציעה כזאת מאפסת את סיכוייו להשיג השנה את התואר השביעי שלו במוטוג'יפי ואת העשירי במניין תאריו הכללי.

זאת פעם שנייה העונה שבה רוסי נפצע בתאונת אימונים, לאחר פציעה אחרת שספג במהלך פעילות מוטוקרוס לפני הסבב במוג'לו.

עבור ימאהה מדובר במכה לא קלה והיא תאלץ למצוא באחת מקבוצות הלוויין רוכב מחליף אשר ירכב לצד מאבריק ויניאלס. על פי ההערכות יהיה זה ככל הנראה יואהן זארקו הצרפתי, שממוקם במקום השישי בדירוג הרוכבים.

עדכון1: בדף הפייסבוק הרשמי של רוסי עלתה הודעה רשמית לגבי הפציעה, כך שבוודאות לא נראה את רוסי במרוץ הקרוב. 

עדכון 2: קבוצתו של רוסי, יאמהה Movistar, הודיעה רשמית על פציעתו ועדכנה שמדובר בשבר בשתי עצמות: השוקה (tibia) והשוקית (fibula). עדכונים נוספים יימסרו במהלך היום.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד