חץ שחור לנוער: הוסקוורנה חושפת סווארטפילן 125

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הוסקוורנה משלימה את משפחת הסוואטפילן המדליק עם גרסת 125 סמ"ק לשמחתם של בני הנוער ומוגבלי הרשיון

הוסקוורנה ממשיכה להרחיב את היצע אופנועי הכביש שלה, כאשר כעת מגיע תורם של בני הנוער (בעלי רישיון A2 בישראל) עבורם נחשפת כעת גרסת 125 סמ"ק לסווארטפילן המוכר והמצליח. בכך משלימה הוסקוורנה את משפחת החץ השחור שלה, שכללה עד עד כה את דגמי ה-250, 401 ו-701.

הצעד של הוסקוורנה היה צפוי, שכן דגמי הסווארטפילן חולקים בסיס מכאני משותף עם דגמי הדיוק של ק.ט.מ, ואם דיוק 125 עושה חייל בקרב הצעירים (גם בישראל) אז הצגת תחליף מצד הוסקוורנה היה מתבקש. לא מן הנמנע שבקרוב נראה גם גרסת 125 של הוסקוורנה וויטפילן, תאומו הכמעט זהה של "סווארטפילן" בעל אוריינטציית הכביש.



גם בגרסת ה-125 שלו שומר הוסקוורנה סווארטפילן על המראה המינימליסטי המדליק הפוזל לסגנון הסקרמבלר, כשהוא מציע פלסטיקת גוף רזה ובצביעה אחידה, כידון גבוה, וחישוקים "17 בעלי חישורים ("שפיצים") העוטים צמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי. פנס החזית העגול עם חתימת טבעת ה-LED המוכרת מהאחים הגדולים נמצאת גם כאן.

הבסיס המכאני של סווארטפילן 15 הוא בעצם הדיוק 125 שעבר עדכון קליל לאחרונה. המנוע הוא הסינגל מקורר המים ומוזרק שעבר לאחרונה עדכון כדי להתאימו לתקן יורו 5 ואמור לספק את התפוקה המקסימלית (כ-14.6 כ"ס) המותרת בדרגת הרישוי הנמוכה.



למרות שמדובר באופנוע תקציב לצעירים, ניכר נסיון להעניק לבייבי סווארטפילן מכלולים שיאפשרו לו לתת תחושה "כמו גדול". מלפנים ישנו מזלג הפוך APEX מתוצרת WP בקוטר 43 מ"מ, הבלמים הם מתוצרת חברת הבת של ברמבו ByBre וישנה מערכת ABS מתוצרת בוש כסטנדרט. משקלו היבש של סוואטפילן 125 עומד על 146 ק"ג.

הדגם החדש יגיע לאולמות התצוגה של הוסקוורנה באירופה עוד החודש, כך שהסיכוי לראותו בישראל בחודשים הקרובים גבוה למדי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד