חלקי המרוצים של דוקאטי אצלכם בסלון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דוקאטי מציעה לכם לקשט את הסלון ביצירות אומנות מסוג אחר: מכלולים נדירים מאופנועי המירוצים של החברה שמוצעים כעת למכירה

ישנם אופנועים, בעיקר אופנועי ספורט אקזוטיים, שהם בגדר יצירות אומנות עיצוביות. כאלו שאם לא היינו יכולים לרכב עליהם היינו שמחים לפחות לשים אותם בסלון. ביננו, מי לא היה רוצה לשים אופנוע MotoGP cch? למרבה הצער האופנועים הללו גם מעבר להישג ידו וכיסו של האדם הממוצע, אבל לדוקאטי יש פתרון למי שרוצה לשים חתיכת אקזוטיקה אצלו ליד הספה.

 

בקרוב ליד הטלווזיה. בוכנה מאופנוע ה-MotoGP 2014 של דוקאטי.



דוקאטי קורסה, חטיבת המרוצים של דוקאטי, משיקה בימים אלו תכנית חדשה לאספנים במסגרתה היא מוציאה למכירה רכיבי מנועים מאופנועי ה-MotoGP והסופרבייק עימם השתתפה החברה במרוצים. האספנים יוכלו לרכוש גלי ארוכבה, בוכנות, טלטלים ושסתומים מאופנועי המירוץ של דוקאטי, אשר יגיעו ארוזים בתיבה שקופה ומהודרת לתצוגה. כל רכיב יגיע עם חריטה ממוספרת של מספר הרכיב במסגרת התוכנית ועם הדבר החשוב ביותר עבור אספנים, תעודת אימות שתהיה חתומה בידי מנהלי קבוצות המרוצים של דוקאטי ג'יג'י דלינה וקלאודיו דומיניקאלי.



את החלקים הייחודיים ניתן יהיה לרכוש בחנות המפעל של דוקאטי בבורגו פאניגאלה ובסוכניות דוקאטי נבחרות, כאשר במהלך 2020 ניתן יהיה לרכוש אותם גם דרך אתר האינטרנט הרשמי של דוקאטי. המחירים של החלקים השונים לא פורסמו, אבל תהיו בטוחים שהמחיר לא יהיה זול ויעמוד על אלפי יורו לפריט, כמתבקש ממכלולי מרוצים שיוצרו בעבודת יד קפדנית. מצד שני, יתכן שהמחיר שתצטרכו לשלם בשביל לשים גל ארכובה של דזמוסדיצ'י בסלון יהיה נמוך הרבה יותר מהמחיר שתשלמו כשהאישה תגלה ששמתם אופנוע בסלון. 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד