חדש על המדפים: ציוד הרכיבה של Klim

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מותג ציוד הרכיבה Klim עושה עליה באופן רשמי לישראל על ידי ד.ל.ב מוטוספורט ויציע מגוון של קסדות, ביגוד רכיבה ממוגן ואבזור נלווה לרוכבי שטח ואדוונצ'ר עם חידוש מעניין: אחריות מלאה במקרה של תאונה

אל שוק האביזרים וביגוד הרכיבה הגדול מצטרפת חברת Klim (קליים) האמריקאית, אשר מתחילה לשווק בימים אלו בישראל את מוצריה באופן רשמי. עד כה שווקו מוצרי קליים באופן מוגבל על ידי סוכן מקומי, אלא שכעת מדובר בנציגות ויבוא מלא על ידי חברת ד.ל.ב מוטוספורט, שגם חנכה חנות ראשונה למותג בסניף ד.ל.ב ברחוב שוקן בתל אביב.

למי שלא מכיר את המותג, קליים התחילה את דרכה כמותג עצמאי לפני 20 שנה לאחר שמייסד החברה ג'ייסון סאמרס התמחה מספר שנים קודם לכן בייצור ותכנון ציוד סקי לטובת הגולשים באיידהו, מקום מושבה של החברה. לאחר ייסוד המותג עברה החברה גם לייצור ופיתוח ציוד לאופנועי שלג והצעד לעולם הדו-גלגלי היה טבעי. כיום נמצא המותג בבעלות חברת פולאריס, והוא מייצר מגוון של קסדות, לבוש רכיבה וציוד מקיף במספר מפעלים ברחבי העולם – בעיקר עבור רוכבי מוטוקרוס ואדוונצ'ר.

בין היתר מתהדרת קליים בשילוב טכנולוגיות וחומרים מתקדמים במוצריה. כך למשל חלק מקסדות החברה השלד המגן בנוי מחומר סופג אנרגיה בשם "קוירוד (Koyrod) במבנה חלת דבש, ובביגוד אותו מייצרת החברה משולב מיגון העשוי מחובר בשם D3O הסופג אנרגיה ומתקשח בעת חבטה.

באופן ייחודי, מציעה קליים אחריות יצרן מלאה של 5 שנים לחלק מהציוד אותו היא מייצרת גם על נזקים הנגרמים כתוצאה מתאונה, ובמסגרתה ניתן לקבל מוצר חדש תמורת המוצר שניזוק. כמובן שהדבר כפוף לתנאי האחריות (הצגת דו"ח משטרה על התאונה למשל), ועדין מדובר במהלך יוצא דופן בתחום.

היצע המוצרים של קליים בישראל כולל:
קסדות אדוונצ'ר (2 דגמים) ושטח (2 דגמים) במחירים הנעים בין 2,230 ל-3,125 ש"ח
כפפות קיץ במחיר של 290 ש"ח
כפפות דו-שימושיות בחיר של 315 ש"ח
כפפות אדוונצ'ר ממוגנות משולבות גורטקס במחרי של 805 ש"ח
מעילה רכיבה ממוגנים במחירים שבין 1,565 ל-2,455 ש"ח
חליפות (חולצה ומכנס) רכיבת שטח בדגמים שונים ורמות מיגון שונות במחירים שבין 760 ל-1,140 ש"ח
תיקי ציוד בגדלים שונים במחירים שבין 315 ל-1,120 ש"ח

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד