חדש על הכביש: מוטו גוצי V85TT

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
האדוונצ'ר המדליק של מוטוגוצי נוחת בישראל, וינסה לתפוס את מקומו בקטגוריה הלוהטת בזכות עיצוב רטרו מדליק ואופי איטלקי. המחיר: החל מ-86 אלף ש"ח

מוטו גוצי מצטרפת באיחור אופנתי לקטגוריה החמה של האדוונצ'רים בנפח בינוני עם V85TT החדש אשר הוצג בסוף השנה שעברה בתערוכת מילאנו. שנה קודם לכן הוצג V85TT כקונספט והקהל התלהב מעיצוב הרטרו שקרץ לדו"שים הגדולים של שנות ה-80', מה שהביא את מוטו גוצי למהר ולהביא את האופנוע לייצור סדרתי.

מעבר לעיצוב הרטרו מתהדר V85TT כמיטב מסורת מוטו גוצי במנוע V טווין רוחבי ייחודי, עם הינע סופי באמצעות גל הינע. המנוע בנפח 853 ס"מ מניב הספק נאה של 80 כ"ס, ועדין עומד בתקן יורו 4 למרות היותו מקורר אוויר. כמקובל כיום לאופנוע שורת מערכות עזר אלקטרוניות, החל ממערכת ABS הפועלת גם בהטיה, בקרת אחיזה, בקרת שיוט ואפשרות לבחירה בין שלושה מצבי רכיבה שונים.

מחירו של מוטו גוצי V85TT עומד על 86 אלף ש"ח כולל אגרת רישוי. בתוספת של 2,000 ש"ח ניתן יהיה לקבל את האופנוע בגרסת EvoActive הכוללת שלדה צבועה באדום, גימור מושב יחודי וצמיגי מישליין קרביים. ניתן לקבל את מוטו גוצי V85TT גם בגרסה מוגבלת הספק לבעלי רשיון A1.

פרטים נוספים בהודעה לעיתונות המצורפת להלן:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד