חדש על הכביש: ווג 650DS

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מוטו 24 מרחיבה את היצע הדגמים של ווג בישראל עם אדוונצ'ר בינוני בנפח 650 סמ"ק ממשפחת ה-DS של היצרן. המחיר: החל מ-54 אלף ש"ח

מותג האופנועים ווג (Voge), המגיע אלינו מסין על ידי קבוצת Moto24, ממשיך להרחיב את היצע הדגמים בשוק המקומי כאשר בימים אלו מתווסף דגם חדש במשפחת האדוונצ'רים של של המותג הנקראת DS. הדגם החדש והבכיר במשפחה הוא 650DS המצטרף ל-500DS שכבר משווק כאן מזה כשנה, כאשר בקרוב יצטרף למבחר גם 300DS למוגבלי הרשיון והתקציב.

ווג 650DS עושה שימוש במנוע סינגל מתוצרת רוטאקס, שהוא למעשה גלגול מודרני של מנוע הרוטאקס ששימש את ב.מ.וו לפני כשני עשורים ב-F650GS. למרות השורשים הותיקים, מדובר במנוע מודרני לחלוטין בעל הזרקת דלק ותאימות לתקינת יורו 5 המחמירה. ההספק המרבי עומד על 49.6 כ"ס אך ישנה גם גרסה מוגבלת קלות המתאימה לבעלי רשיון A1.

העיצוב דומה למדי לזה של ווג 500DS כמו גם האפיון המתון יחסית הודות לשימוש בחישוק 19 אינטש מלפנים ו-17 אינטש מאחור.המפרט הטכני הנדיב כולל מתלים מתוצרת קאייבה, מערכת בלימה מתוצרת ניסין, מערכת ABS עם אפשרות לניתוק לרכיבה בשטח וצמיגי מצלר טוראנס בעלי פרופיל בשרני.

מחירו של ווג 650DS עומד על 54 אלף ש"ח לגרסה הרגילה המגיעה מאובזרת בלוח מחוונים דיגיטלי עם קישורית BT, מיגון גחון ורדיאטור ומשקף מתכוונן ידנית. בנוסף  גרסת X הכוללת גם חישוקי שפיצים מתלים וזיווד מקורי תימכר במחיר של 60 אלף ש"ח.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד