המצאה מוארות: הסיבים שישמרו עליכם בלילה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
יצרנית ציוד רכיבה מגרמניה מתחילה לשווק סיבים מוארים הניתנים לשילוב במעילי רכיבה. הדור הבא בבטיחות הרוכבים?

יש המצאות שהתגובה הראשונה אליהן היא ״איך לא חשבו על זה קודם״. כך עם המוצר החדש של חברת ציוד הרכיבה הגרמנית הלד (HELD), שהכריזה השבוע על מערכת חדשה להגברת הנראות של רוכבי האופנועים בכבישים.

המערכת היא למעשה חבילה של סיבים אופטיים, המאירים בצבע אדום בגב הרוכב ובאור לבן בחלק הקדמי של פלג גופו העליון. הם יכולים להיות מושחלים לתוך מגוון המעילים שמשווקה החברה, כשבעזרת אדפטציות ויצירתיות אישית – אף ניתן להשחיל אותן גם מעילים של חברות אחרות.

על פי החברה, את הסיבים נטען להטעין באמצעות מטען USB, או בעזרת שקע המצית באופנוע. כל סבב הטענה אמור להספיק לשבע שעות של תאורה לילית. המערכת צפויה לצאת לשוק בקרוב מאוד, עם תג מחיר של מעט פחות מ-80 יורו.  כאמור ניתן להלביש את המערכת על מעילים מותאמים של החברה – כשהבסיסי שבהם עולה כ-70 יורו והמתקדם והממוגן שביניהם עולה כ-1,100 יורו.

הלד נוסדה לאחר סיום מלחמת העולם השנייה, כחברה לציוד מגן לפועלים ובעלי מלאכות. בשנות השבעים החלה לייצר כפפות רכיבה, ולאחר מכן החלה להתמקד בשוק זה. כיום, כך על פי אתר החברה, יש לה כ-3,000 נקודות מכירה ברחבי אירופה.

במקביל, חברה צרפתית הכריזה לאחרונה על פרויקט מימון המונים לג׳קט רכיבה חדש, עליו מותקנות 12 נורות לד. נכון להיום, היא הצליחה לגייס מעט יותר מ-22 אלף יורו – בעוד בקשתה המקורית מהרוכבים והגולשים עמדה על 15 אלף יורו.
סביר להניח שלאור הקלות בשילוב אמצעי תאורה אלו, נראה בקרוב חברות נוספות המייצרות ציוד רכיבה שיציעו מוצרים דומים ואירים.

כתבות נוספות:

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד