היכל התהילה של ק.ט.מ יוצא לדרך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
ק.ט.מ תחנוך בחודש הבא את היכל התהילה הכתום במטיגהופן, בו יוצגו שלל אופנועים ומוצגים מההיסטוריה הארוכה של יצרנית האופנועים האוסטרית

בחודש הבא תצטרף יצרנית האופנועים ק.ט.מ ליצרניות אופנועים נוספות (כמו דוקאטי, ב.מ.וו וקאוואסאקי למשל) ותפתח מוזיאון פרטי משלה שיתעד את ההיסטוריה של החברה בכתום. המוזיאון החדש נקרא KTM Motohall  – היכל התהילה של ק.ט.מ – ונבנה בעיר מטיהופן מקום מושבה של ק.ט.מ, בבניין המשתרע על שטח של 10,000 מטרים מרובעים.

כמו כל מוזיאון מוטורי שמכבד את עצמו, במוזיאון של ק.ט.מ יוצגו מגוון אופנועים מההיסטוריה העשירה של החברה שהוקמה בשנת 1934, אך החלה לייצר כלים דו-גלגליים רק בשנת 1953. את עיקר תהילתה עשתה ק.ט.מ בתחום אופנועי השטח, אך בתצוגה ההיסטורית ניתן יהיה לפגוש בכלים הדו-גלגליים הראשונים אותם ייצרה, החל מקטנועי הפוני דל לוקס משנות ה-60' דרך אופנועי הכביש הקטנים והזולים ועד למיטב הדגמים החדשים והמודרניים ובראשם אדוונצ'ר 1190.

כמתבקש ממוזיאון המוגדר כהיכל התהילה, ישנו מתחם תצוגה גדול של אופנועי המרוץ של ק.ט.מ ובהם אופנועי המוטוקרוס, האנדורו, האופנועים זוכי מרוצי הדאקאר של סטפן פטרהאנסל ושות' ועד לאופנועי הגרנד פרי הקטומים מקטגוריות ה-Moto3, Moto2 וה-MotoGP. בסך הכל מוצגים במוזיאון למעלה מ-70 אופנועים מהיסטוריה של ק.ט.מ שמלבד תצוגה סטאטית ילוו גם במיצגי וידאו היקפיים ואינטראקטיביים.

מחשבה גדולה הושקעה גם עבור הילדים המתלווים לביקור במוזיאון עם הוריהם מורעלי הגז. עבור הילדים יוצעו מבחר אטרקציות כמו קורס טירונים של ק.ט.מ להכרת יסודות הרכיבה ומתחם טכני המלמד אל מבנה האופנועים והטכנולוגיות בהן משתמשת ק.ט.מ.

הפתיחה הרשמית של המוזיאון תהיה באירוע חגיגי שיערך ב-11 ו-12 למאי, כשלאחר מכם יפתח לקהל המבקרים הרחב. המוזיאון יהיה פתוח בכל ימות השבוע למעט ביום שני מהשעה 9 בבוקר ועד 18:00 בערב. מחיר הכניסה עומד על 10 יורו לאדם, כשהכניסה לילדים עד גיל 14 היא חינם.  
אז אם אתם מתכננים לטייל באוסטריה בקרוב, כדאי שתקחו בחשבון ביקור במוזיאון הכתום. פרטים נוספים ועדכונים תוכלו לקבל באתר המוזיאון.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד