הטריומף של בראד פיט עומד למכירה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הכינו את הארנקים. אופנוע טריומף בונוביל מסדרה מיוחדת בת 3 עותקים בלבד אשר שימש את בראד פיט עומד כעת למכירה פומבית

עוד אופנוע נדיר של כוכב קולנוע עומד למכירה פומבית. מספר שבועות לאחר שסיפרנו לכם על אופנוע ה-Pope של סטיב מקווין שהוצע למכירה בלאס וגאס, אנחנו מתבשרים כי האופנוע של בראד פיט יעמוד למכירה פומבית מחר בפתיחת תערוכת האופנועים של לונדון, על ידי סוכנות Coy's הבריטית המתמחה ברכבי אספנות.

אמנם האופנוע של בראד פיט לא עתיק כמו זה של מקווין, אך הוא נדיר ויוצא דופן בפני עצמו. מדובר באופנוע טריומף בונוביל משנת 2009, אחד מתוך שלושה בלבד שנוצרו בסדרה מיוחדת  לזכרו של רוכב הפעלולים באד אקינס. אקינס אשר נפטר בשנת 2008 כיכב כפעלולן בסרטים רבים בהם הופיעו אופנועים והיה חבר קרוב של סטיב מקווין איתו הופיע בין היתר לראשונה בסרט "הבריחה הגדולה"  והתחרה לצידו במהלך שנות ה-60' על אופנועי טריומף. בין הסרטים בהם השתתף אקינס כפעלולן ניתן למנות להיטים כמו "יהלומים לנצח" מסדרת סרטי ג'ימס בונד ו"האחים בלוז".



האופנוע נבנה לבקשת טריומף על ידי בונה אופנועים בשם בראד הולסטיין, כמחווה לסקרמבלרים של שנות ה-60' אשר שימשו למרוצים והתבססו על אופנועי טריומף סדרתיים. בהתאם לכך ניתן לראות שהאופנוע מצויד בכידון רחב, מפלטים גבוהים בצד שמאל וכנף אחורית גבוהה המשמשת כמגן בוץ. בחזית הוסר הפנס הקדמי כדי לשוות לאופנוע מראה רייסרי ובמקומו הותקנה לוחית למספר מרוצים, שבמרכזה פנס קטנטן כדי לאפשר לאופנוע תקינת כביש.

בראד פיט קיבל את האופנוע במתנה ליום הולדתו מהמפיק ג'רי ווינטאוב שהפיק את הסרט אושן 11 בכיכובו של פיט. בראד פיט נראה רוכב על האופנוע מפעם לפעם, כך שלא מדובר במוצג מוזיאוני, אך הוא נשמר במצב מצוין. יחד עם נדירותו והייחוס ההוליוודי שלו שוויו מוערך על ידי  אנשי הסוכנות בין 20 אלף ל-30 אלף פאונד. לשם השוואה, מחירו של טריומף בונוביל סטנדרטי חדש עומד על בין 9 ל-10 אלף פאונד בהתאם לגרסה.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד