הולכים על גדול: טרקטורוני C Force 1000 מושקים בישראל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
היצע הטרקטורונים של CF Moto בישראל מתרחב עם נחיתתם של דגמי ה-1000 הבכירים במשפחת ה-C Force. המחיר: החל מ-75 אלף ש"ח

בשנים האחרונות שוק הטרקטורונים בישראל נוסק מעלה ושובר שיאי מכירות שלא נראו מאז שנות ה-90 העליזות. הנהנות הגדולות מהמצב הן יצרניות מסין והמזרח הרחוק המציעות כלים בתמחור אטרקטיבי ביחס לכלים המגיעים מצפון אמריקה כמו פולאריס וקאן אם.

אחת היצרניות שמרוויחות מההתעוררות בשוק הטרקטורונים היא CF Moto עם דגמי סדרת ה-C Force שלה שהם בין הנמכרים בקטגוריית הטרקטורונים כפולי ההנעה. בימים אלו משיקה עופר אבניר, יבואנית CF Moto, דגם חדש שיעמוד בראש במשפחה בנפח 1000 סמ"ק המצטרף אל דגמי ה-520, 625 ו-850 המוכרים.

דגם ה-1000 החדש והדו-מושבי מתבסס על דגם ה-850 המוכר, אך הוא מציע שלדה מחוזקת ומנוע וי-טווין גדול יותר בנפח 963 סמ"ק המספק 75 כ"ס. קצת פחות מדגמי ה-1000 המקבילים של קאן אם ופולאריס, אך עדין די והותר לשנע את הכלי שמשקלו הבסיסי הוא 447 ק"ג. המפרט הטכני כולל תיבת העברה עם שילוב חשמלי להנעה כפולה והילוך כוח, נעילת דיפרנציאל קדמי, מערכת היגוי עם תגבור כוח חשמלי ובולמי גז מתכווננים.

גרסת ה-XC הסטנדרטית של CF Moto C Force 1000 תימכר תמורת 75 אלף ש"ח, והיא מגיעה כשהיא מצוידת בכננת מקורית, מגיני ידיים, וו גרירה, פנסי LED ראשיים ומשענת גב לנוסע. לצידה גרסת ישנה גם גרסה מאובזרת המכונה Overland. גרסה זו מצוידת בארגז אחורי מפוצל אטום למים בנפח כולל של 146 ליטר המותקן על מנשא מטען ייעודי, פגוש קדמי מחוזק, חישוקי "בידלוק" המשפרים את יכולת העבירות בשטחים טרשיים ובדיונות, מגיני בוץ, מיגון גחון ומשקף קדמי. מחיר גרסת ה-Overload הוא 82 אלף ש"ח, הממצבים אותו ראש בראש מול דגמי הטורינג של קאן אם ופולאריס.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד