האקדמיה של רוסי עוברת לקופרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מותג הרכב הספורטיבי מספרד חתם על הסכם שיתוף פעולה עם אקדמיית הכשרונות הצעירים של ולנטינו רוסי. האם בקרוב גם נהגים יתקבלו לאקדמיה?

שיתוף פעולה מעניין בין שניים לארבעה גלגלים בעולם המרוצים יצא השבוע לדרך, זאת כאשר מותג המכוניות הספורטיביות מספרד "קופרה" החל בשיתוף פעולה עם אקדמיית המרוצים של ולנטינו רוסי. כידוע, במהלך הקריירה הארוכה והמפוארת של ולנטינו רוסי הקדיש הפנומן האיטלקי לא מעט גם לתחום הארבע גלגלי, כאשר התחרה בלא מעט מרוצי ראלי, השתתף המרוצי GT במסלולי אספלט ואפילו התנסה בנהיגה במכונית פורמולה 1.

אקדמיית המרוצים של רוסי אשר נפתחה בשנת 2014 עוסקת בגילוי והכשרה של הכישרונות הצעירים בעולם רכיבת המרוצים, ועד כה הצמיחה תחתיה מספר רוכבים מוכשרים שמשתלבים בעולם ה-MotoGP כמו פרנקו מורבידלי המתחרה כיום בקטגוריה הבכירה, סטפנו מאנזי בקטגוריית Moto2 ואנדראה מינגו וניקלה אנטונלי הצעירים בקטגורית Moto3.
בשלב ראשון של שיתוף הפעולה שנחתם למשך שלוש שנים תספק קופרה רכבים מדגם פורמנטור עבור אנשי הצוות והרוכבים באקדמיה. ומה מעבר לכך?

כרגע עדין לא ברור, אבל לשיתוף הפעולה הזה יש פוטנציאל גדול כיוון שקופרה מנסה למצב ולבסס את עצמה כמותג ספורטיבי צעיר המחובר לעולם המרוצים, ומצד שני האקדמיה של ולנטינו רוסי יחד עם קבוצת המרוצים VR46 מחפשת את היכולת להשתדרג מעלה ולהשתלב על הגריד של מרוצי ה-MotoGP.
לשם כך צריך לא מעט כסף, לכן לא מן הנמנע שבעתיד נראה את לוגו הנחושת של קופרה על אופנועי קבוצת המרוצים VR46. מצד שני, קופרה יכולה להפיק תועלת מהידע התפעולי הנצבר באקדמיה ולהשתמש במתקניה כדי לפתוח תכנית הכשרה לנהגי מרוצים צעירים. בכל מקרה, יהיה מעניין לעקוב אחר ההתפתחויות מעבר לרמה ההצהרתית.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד