דוקאטי חושפת את קבוצת ה-MotoGP לעונת 2019

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דוקאטי חושפת קבוצה איטלקית ואדומה לחלוטין לקראת עונת 2019 ב-MotoGP. אנדראה דוביציוזו ודנילו פטרוצ'י ינסו לנשל את הונדה מהבכורה

עונת ה-MotoGP תיפתח בעוד כחודש וחצי והקבוצות המתמודדות באליפות נמצאות המרוץ נגד השעון כדי להיות מוכנות לזינוק. הקדימה לעשות דוקאטי, אשר בסוף השבוע האחרון חשפה את קבוצת ה-MotoGP שלה לקראת עונת 2019.

את העונה החולפת סיימה דוקאטי בצורה מעודדת, כשלמרות פער מוחשי מול הונדה ומארק מארקז קטפה 7 נצחונות והתמקמקה במקום השני בדירוג היצרנים, רק 40 נקודות מקבוצת HRC הונדה, כשהיא מקדימה בפער גדול את קבוצת ימאהה המקרטעת. לקראת העונה הקרובה מביעים בדוקאטי אופטימיות ותקווה להשתדרג בהישגים, ואולי סוף סוף להצליח להביא אליפות יצרנים ראשונה לבולוניה מאז שנת 2007.

מן הסתם לא נחשפו פרטים הדסמוסדיצ'י 19 החדש שנחשף באירוע, אך ניתן להבין במספר שינויים אווירודינאמיים שנעשו בו כמו גם בצביעה האדומה החדשה, עם נותנת חסות חדשה, Mission Winnow מקבוצת ענקית הטבק פיליפ מוריס. שינוי משמעותי יותר נעשה בהרכב הקבוצה לעונה החדשה.

אנדראה דוביציוזו יהיה הרוכב המוביל של דוקאטי השנה, וינסה לכל הפחות לשכל את הישגיו מהעונה החולפת (4 ניצחונות ו-9 פודיומים) בה סיים כסגנו של אלוף העולם מארק מארקז. לצידו של דוביציוזו ירכב דניאלו פטרוצ'י שתופס את מקומו של חורחה לורנזו, שעזב לטובת ההזדמנות לנגן כינור שני לצידו של מארקז בקבוצת HRC הונדה.

עבור פטרוצ'י בן ה-28 זו ההזדמנות הראשונה לרכב בקבוצת מפעל רשמית בקטגוריה הבכירה, זאת לאחר שאת ארבעת העונות האחרונות בילה בפראמק, קבוצת הלווין של דוקאטי. עד כה לא הצליחה פטרוצ'י להבריק יתר על המידה כרוכב בקבוצת לווין, אם כי הבליח בעונת 2017 4 פעמים אל הפודיום. יהיה מעניין לראות עם עכשיו סוף סוף כשהוא על אופנוע תחרותי יוכל סוף סוף לשדרג את עצמו אל הליגה של הגדולים.  

את טבילת האש הראשונה תערוך דוקאטי בין ה-6 ל-9 בפברואר בימי הניסוי הראשונים של ה-MotoGP בספאנג, מלזיה. עונת 2019 תזנק ב-10 במרץ במסלול בקטאר שיהיה הראשון מבין 19 סבבים שיערכו בעונה זו.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.

העסקים של THEDOO

חדש באתר

גלילה לראש העמוד